Sahabat adalah perisai diri

Friday, November 4, 2011

Sibuk sungguh.....

Salam
               Kak Ros sibuk  sangat hari ni ,ya la kan tinggai sehari lagi saja dah nak raya haji ,baju kastemer ada la.. 3 pasang tak siap lagi ni.....Pagi2 lagi Kak Ros dah masak siap2 dah, ala kadar ja pun....kalau tak anak bujang Kak Ros yang tiggai sorang kat rumah tu nak makan apa la....La ni Kak Ros rehat sat ,boleh lah mai jengok2 kat sini...Maaf la..hari ni Kak Ros tak dan nak boh N3 apa pun,nak pi melawat kawan2 pun dah tak dan dah ni....

   Ok lah,masa dah habis..Kak Ros berhenti kat sini ja lah dulu noo....Kak Ros nak pi sambung buat Kerja Kak Ros  yang tak siap siap lagi ni.........


            Jangan salah faham pulak  ,ni bukannya Kak Ros .....gambar hiasan saja.ambik pun kat Google.

23 comments:

  1. dan ke kak ros oi nak siapkan baju kastemer tu.. raya tinggai sehari je lagi ni.. sat lagi tak pasai kena bayar pampasan.. hihi..

    ReplyDelete
  2. masing2 sibuk menjelang raya ye,,,

    ReplyDelete
  3. moga dipermudahkan urusan..
    siap semuanya..dan dpt merayakan aidiladha dengan kelengapan yg telah dipersiapkan..
    SELAMAT MENYAMBUT AIDILADHA..

    ReplyDelete
  4. memang betul2 sibuk ni..acik pun nak menyibuk diri jugak esok..kalau kesihatan mengizinkan..

    ReplyDelete
  5. Tailor rupanya... insya Allah, siaplah tuuu..., tapi jangan sampai tak tidor tau.., jaga kesihatan jugak!

    ReplyDelete
  6. InsyaAllah sempat siap ...biasanya kalau tylor ni sempat jahit baju kstemer tapi baju sndiri tak sempat siap..hihihi

    Selamat Hari Raya AidilAdha utk akak dan fmly...

    ReplyDelete
  7. kak ros...duk sini boleh la upah ..la ni sejak badan membelon ni baju banyak dh sendat..:D

    buat keja tu jgn sampai lupa rehat yaa..salam aidul adha..

    ReplyDelete
  8. selamat hari raya Aidil Adha dari kami sekeluarga....

    ReplyDelete
  9. selamat hari raya Aidil Adha dari kami sekeluarga....

    ReplyDelete
  10. bestnye pandai jahit baju...mak kite pon pandai jahit baju...tapi anak2nya tak pandai. heheh...

    selamat hari raya kak...

    ReplyDelete
  11. salam aidiladha k.ros..
    selamat menjalani ibadah korban..
    (psstt..tungkus lumus siap baju pun berkorban masa dan tenaga jugak!)

    ReplyDelete
  12. Salam Anaa

    Alhamdulillah...akhirnya,siap jugak baju2 kasteme Kak Ros ni...Selamat hari raya aidil adha buat Anaa sekeluarga.

    ReplyDelete
  13. Salam wan Habibah,

    Memang.... Kak Ros pun sibuk gila dah ni...baju kasteme pun baru ja siap..Selamat hari raya aidil adha buat Habibah sekeluarga.

    ReplyDelete
  14. Salam Sal,

    Alhamdulillah, dengan doa Sal, Kak Ros dapat jugak siapkan semua baju kasteme Kak Ros. Selamat hari raya aidil adha buat Sal sekeluarga.

    ReplyDelete
  15. Salam Acik,

    Ya la kan nak sambut hari raya ni bukannya selalu.Selamat hari raya aidil adha buat Acik sekeluarga.

    ReplyDelete
  16. Salam Lya,
    Boleh la jahit sikit2..lepas baju anak2,Selamat hari raya aidil adha buat Lya sekeluarga.

    ReplyDelete
  17. Salam kamariah,

    Ha...boleh la jahit sikit2,daripada dok saja kan,buat pi la...Selamat hari raya aidil adha buat Kamariah sekeluarga.

    ReplyDelete
  18. Salam Mulut Payau,

    Betoi tu....alhamdulillah dah siap semuanya,baju sendiri pakai yang tahun lepas punya...Selamat hari raya aidil adha buat mp sekeluarga.

    ReplyDelete
  19. Salam Saniah,

    Mana ada....Kak Ros tak nampak besar pun,Selamat hari raya aidil adha buat Saniah sekeluarga.

    ReplyDelete
  20. Salam Kazman,

    Kak Ros pun sama...selamat hari raya buat Kazman sekeluarga.

    ReplyDelete
  21. Salam Nuwairani,

    Syok ka ...?mata Kak Ros pun sampai dah bengkak dah ni...tak tidur,selamat hari raya aidil adha buat Nuwairani sekeluarga.

    ReplyDelete
  22. Salam Anim,

    Memang betoi pun...salah satu cabang pengorbanan jugak tu....sealam hari raya aidil adha buat Anim sekeluarga.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails