Sahabat adalah perisai diri

Wednesday, November 9, 2011

Wall Painting


Salam,
     Kreatif sungguh depa ni kan..kita bubuh cat saja dalam rumah,depa ni lukis macam2. Kak Ros dapat gambar ni kat sini..







14 comments:

  1. cantik sungguh..tentu kosnya boleh tahan yee..

    ReplyDelete
  2. mcm teringin jer nak buat kat rmh ni..tapi bile piki2 mcm tak sesuai la pulak...dan harganye mesti mahalkan...

    ReplyDelete
  3. Salam Khairin,

    Tak tau la Kak Ros ,mesti mahal punya ni...Agak2nya sebijik rumah kita kut....

    ReplyDelete
  4. Salam Sal,

    Cantik tu memang la cantik kan,tapi bayaran dia pun mesti cantik la jugak....

    ReplyDelete
  5. Salam wan Habibah,

    Kreatif sungguh depa ni kan,memang lawa2 belaka....

    ReplyDelete
  6. Salam anitadiana,

    Tu la...cantik sangat kan...Kak ros ingat harga dia mesti berpuluh ribu ni....

    ReplyDelete
  7. Salam Waqheh,

    Tu la orang dok kata, tiada gambar secantik lukisan kan pasai lukisan ni berseni sangat.....

    ReplyDelete
  8. salam Ainnoraini,

    Kalau kita ada duit ni, semuanya boleh belaka,tak sesuai pun boleh jadi sesuai kan....

    ReplyDelete
  9. Cantiknya... Mesti kosnya melambung tuu... Hehe...

    ReplyDelete
  10. Salam Kamariah,

    Apa pun kalau yang cantik ni mestinya mahal kan.....

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails