Sahabat adalah perisai diri

Tuesday, December 27, 2011

Allah lebih menyayanginya....

Moga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan ditempat orang2 yg beriman...

Salam,
Kak Ros harap semuanya sihat2 la ya......Malam ni adalah malam ke tiga kenduri baca tahlil untuk mak mertua Kak Ros...dia meninggal dunia selepas dua hari pak mertua Kak Ros bawa dia balik ke kampung. Allah lebih menyayanginya,Kak Ros pun tak sangka dia nak pergi begitu cepat,pasai Kak Ros nampak dia macam dah beransur pulih....

Tapi ini semua kerja buat Allah,Dia yang menentukan segala galanya ke atas semua makluk ciptaaNnya......Ok lah takat ni dulu yang dapat Kak Ros tulis kat sini,nanti ada masa Kak Ros cerita lagi......

40 comments:

  1. Assalam Ros..alfatihah buat yang telah pergi dan ucapan takziah dari acik

    ReplyDelete
  2. Alfatihah.. semoga rohnya dicucuri rahmat.

    ReplyDelete
  3. Al-Fatihah... semoga roh mak mentua Kak Ros ditempatkan dalam kalangan orang2 yang beriman..

    ReplyDelete
  4. takziah..Al fatihah buat beliau..

    ReplyDelete
  5. Al fatihah..moga rohnya dicucuri rahmat.

    ReplyDelete
  6. Alfatihah. Salam takziah buat k.Ros sekeluarga. Semoga rohnya dicucuri rahmat.

    ReplyDelete
  7. Al fatihah untuk arwah. Semoga arwah ditempatkan dikalangan orang2 yg beriman. Amin. Alhamdulillah Ros dapat jaga dia di akhir umurnya.

    ReplyDelete
  8. Al Fatihah buat arwah mak mertua kak ros...terkejut jugak saya sebab baca entry hari tu macam dah sihat...sabar la kak ros ya..ni semua kerja Allah..kita redha lah dengan ketentuan Nya...moga rohnya di tempatkan bersama org2 yg beriman di sisi Nya..
    Takziah buat kak ros sekeluarga ya

    ReplyDelete
  9. Al-Fatihah...semoga rohnya dicucuri rahmat...

    ReplyDelete
  10. al fatihah...
    semoga ditempatkan digolongan yg beriman..

    ReplyDelete
  11. Al-fatihah..allah lebih sayangkan die...

    ReplyDelete
  12. takziah & alfatihah....
    moga rohnya dicucuri rahmat...

    ReplyDelete
  13. salam takziah dan alfatihah buat arwah mak mertua kak ros. amin.

    ReplyDelete
  14. Al-Fatihah...semoga rohnya ditempatkan bersama orang2 yang beriman.

    ReplyDelete
  15. Al-Fatehah, semoga rohnya dicucuri rahmat. Daripada Dia kita datang & kepada Dia kita dikembalikan...

    ReplyDelete
  16. Salam Acik,

    Waalaikumsalam.....terimakasih Acik..

    ReplyDelete
  17. Salam zefa NorAsmara,

    ya....terimakasih Zefa....

    ReplyDelete
  18. Salam Antan Bertingkah,

    ya....terimakasih Antan...

    ReplyDelete
  19. Salam gadisBunga,

    ya terimakasih gadisBunga....

    ReplyDelete
  20. Salam Sue Zainun,

    Ya.... terimakasih Sue...

    ReplyDelete
  21. Salam dwaty,

    Ya...terimakasih dwaty...

    ReplyDelete
  22. Salam Sal,

    Ya...terimakasih Sal...

    ReplyDelete
  23. Salam Anim,

    ya....terimakasih Anim..

    ReplyDelete
  24. Salam Aidah,

    Ya....terimakasih Aidah...memang Kak Ros bersyukur sangat pada Allah pasai Dia bagi peluang kat Kak Ros menjaga dan berada disisi dia ketika di saat2terakhir hayat dia..

    ReplyDelete
  25. Salam Saniah,

    Ya...terimakasih saniah...ni lah yang dikatakan ajal maut tu di tangan Allah..memang dia nampak dah beransur pulih,tapi Allah lebih menyayanginya..Apa pun Kak Ros sekeluarga redha dengan ketentuannya....

    ReplyDelete
  26. Salam Mulut Payau,

    Ya...terimakasih MP....

    ReplyDelete
  27. Salam ainnoraini,

    Ya....terimakasih ainnoraini....

    ReplyDelete
  28. Salam Tiramisu Fatiema,

    Ya....terimakasih Tiramisu Fatiema.....

    ReplyDelete
  29. Salam Sharifah Nadzarah,

    ya....terimakasih Sharifah Nadzarah.....

    ReplyDelete
  30. Salam Lya Colours,

    Ya....terimakasih Lya colours....

    ReplyDelete
  31. Salam idasm,

    Ya....terimakasih idasm.....

    ReplyDelete
  32. Salam Zaitun,

    ya....terimakasih Zaitun...

    ReplyDelete
  33. Salam sudipVSsenduk,

    Ya....terimakasih sudipVSsenduk....betoi tu,kita semua akan balik kepada pencipta kita,jadi jangan lah kita lupa,ingat lah selalu kat Allah...

    ReplyDelete
  34. al fatihah... tkjut juga dgr brita ni kak. baru je akk inform dia dh baik. Moga rohnya dtmpatkn bsma org yg b iman. amin

    ReplyDelete
  35. Salam So Shy Lady,

    Ya....terimakasih So Shy Lady....tu la,Kak Ros pun tak sangka jugak dia pi begitu cepat,sedang kan keadaan dia tu dah nampak beransur pulih.Apa pun ni semuanya kehendak Allah jua....Dia yang menentukan segala galanya....

    ReplyDelete
  36. salam ros.. al-Fatihah..maaf baru mlm ni mama dpt melawat entry ros...salam takziah dr mama buat family ros..

    ReplyDelete
  37. Salam mama aini,

    Waalaikumsalam...... tak pa mama,Kak Ros faham.

    ya..terimakasih mama...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails