Sahabat adalah perisai diri

Saturday, December 24, 2011

Keindahah alam semulajadi..

Salam,
Apa kabar semua......?Kak Ros harap tu sihat2 lah ya.....agak lama jugak la Kak Ros tak mai jengok kat sini,nak buat macam mana kan.. Kak Ros tak dak masa yang terluang langsung. Syukur Alhamdulillah... Mak mertua Kak Ros dah beransur pulih,kemarin,pak mertua dan adik ipar Kak Ros mai ambik dia bawak balik ke kampung,rumah depa lah.....sedih dan risau jugak la Kak Ros pasai mak mertua Kak Ros ni tak sihat sepenuhnya lagi,tapi nak buat macam mana kan....dah depa nak bawak balik jugak,Kak Ros hanya boleh berharap dan mendoakan yang terbaik saja dari allah buat dia.....

Hari ni untuk menenangkan jiwa Kak Ros....mai la kita layan sat gambar2 ni ....Kak Ros ambik dari sini...
Autumn by poolside | Better Photo

Nature | Socwall

Canadian Rokies | Mattaweb

Red Planet | Low Approach

Yosemite Winter Storm | Tarzan Panorama

20 mins copyfiltered | Incredimazing

Horseshoe Bend | Wikipedia

Landscape | Veryveryfun

Farewell to fall | Photosight

Nature | wp.li.ru

"I just told you my dreams.." | Bighugelabs

Crater Lake | Photosight

National Parks | Veryveryfun

Tree Of Light | Low Approach

Mossbrae Falls | Lighttheexpedition

Glen Canyon Revealed | Frogview

Snow lake | 1x

Mountains | Panoramio

Azalea | Best quality wallpapers

Portfolio Natural

Athabasca | lamus.com

Andalusian landscape | Gornabanja

Sherman Tree | Watchthisspace

Loch Morlich and the Cairngorms | Freeskiing

11 comments:

  1. Indahnya ciptaan Allah

    salam kenal Ros

    ReplyDelete
  2. Subhanallah, cantiknya dunia ciptaan Allah ni. Tapi kan, nak amik gambar macam tu mesti payah sikit utk orang yang dah sakit lutut dan sakit pinggang macam akak ni haa. Tak larat dah nak adventurous lagi. Macamlah dulu adventure sangat. Hahaha.

    ReplyDelete
  3. indahnya alam ciptaan Allah SWT....tak jemu mata memndang...mendamaikan...;)

    ReplyDelete
  4. assalam ros..semuga mil ros akan cepat sembuh sepenuhnya..amin..subhanallah indahnya ciptaan allah..

    ReplyDelete
  5. ros..terima kasih ros..cantik2 sungguh gambar2 ni..sejuk mata memandang dan rasa damai dihati.

    ReplyDelete
  6. subahanaAllah CANTIK2nya panorama semula jadi...terpukau mata memandangnya..

    Begitulah kebesaran Ilahi..menjadikan Bukit bukau ,gunung ganang ,bulan bintang...Semuanya Allah menjadikannya dengan hikmah ..

    ReplyDelete
  7. Subhanallah.. sesungguhnya Allah itu Maha Pencipta seluruh alam...

    ReplyDelete
  8. salam k ros. alhamdulillah mil akk dh sihat

    YaAllah smua cantik2 tu kak. pokok sherman? bsarnya....

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails