Sahabat adalah perisai diri

Wednesday, January 11, 2012

Allah lebih menyayanginya....

Salam,
Hari ni kak Ros di kejutkan dengan satu berita yang menyedih kan....Kawan kak Ros yang mengidap kanser payudara dan kemudian kanser otak pulak tu..dah kembali kerahmatullah sebentar tadi....Dia menderita penyakit ni hampir 13 tahun,dah macam2 ikhtiar suami dia usahakan....tapi apa kan daya...Allah jua yang menentuka segala gala nya...Ajal maut ni semuanya di tangan Allah,yang pentingnya dia dah berusaha sedaya upaya nya dah kan semasa arwah masih ada......

Ehsan dari google

Kak Ros berhenti setakat ni dulu lah nooo.....nak siap2 ni......nak pi ziarah arwah buat kali terakhirnya......Alfatihah buat arwah semoga roh nya ditempatkan bersama orang2 yang beriman......

50 comments:

  1. salam takziah pada keluarga kawan ros...

    ReplyDelete
  2. al-Fatihah. Salam takziah buat keluarga allahyarhamah, mudah-mudahan Allah beri segala ketabahan kepada yang ditinggalkan, dan dipermudahkan urusan kepada yang meninggalkan.

    ReplyDelete
  3. al fatihah buat beliau..semoga rohnya dicucuri rahmat

    ReplyDelete
  4. Al Fatihah buat arwah. Semoga arwah di tempatkan di kalangan mereka yang beriman. Amin.

    ReplyDelete
  5. Semoga Allah mencucuri rahmat keatas rohnya...Al-Fatihah...

    ReplyDelete
  6. Al_fatihah, semuga arwah ditempatkan dikalangan org2 yg beriman..amin..lamanya dia menderita sakit..hu2x..

    ReplyDelete
  7. AL-FATIHAH MOGA ROHNYA DICUCURI RAHMAT AMIN....

    ReplyDelete
  8. salam kak ros,

    al-fatihah
    semoga rohnya di tempatkan
    dikalangan orang2 yg beriman...amin!

    ReplyDelete
  9. Al-Fatihah... semoga rohnya ditempatkan dikalangan org yg beriman...

    ReplyDelete
  10. takziah untuk keluarga arwah n al fatihah untuk arwah..

    ReplyDelete
  11. salam kenal kak ros..
    sebak membacanya..
    semoga roh arwah tenang di sana..

    ReplyDelete
  12. takziah..

    moga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan ke dalam golongan hamba yang beriman dan beramal solleh..Amin..

    ReplyDelete
  13. salam kenal kak ros...
    al fatihah...bila fikir2 balik kl masa sy yg sampai nnt, apa bekalan yg sy ade...takut tak sempat mintak maaf dgn cik T lagi aje....huhuhu

    ReplyDelete
  14. Al-Fatihah...semoga rohnya ditempatkan bersama orng2 yg beriman...

    ReplyDelete
  15. Al fatihah. Takziah kpd family nya. Moga kwn k ros tabah

    ReplyDelete
  16. innalillahi wainna ilaihi rajiun
    alfatihah

    ReplyDelete
  17. Takziah utk keluarga arwah....moga Allah menempatkan ruhnya brsama sama org2 yg briman...amin
    Al Fatihah....

    ReplyDelete
  18. AlFatihah..semoga rohnya ditempatkan disamping orang2 yang beriman.

    ReplyDelete
  19. al fatihah dan semoga rohnya di tempatkan di kalangan org yg beriman dan beramal solehah..

    ReplyDelete
  20. al-fatihah..
    semoga rohnya ditetapkan bersama org2 yg beriman

    ReplyDelete
  21. al fatihah juga dari kami sekeluarga untuk kawan kak ros.... semoga mereka yg di sekelilingnya tabah hadapi dugaan....

    ReplyDelete
  22. Innalillah..

    lama sudah aruah menderita..

    ReplyDelete
  23. Salam Jaa,

    Ya....terima kasih...

    ReplyDelete
  24. Salam Amie,

    Ya terima kasih....semoga macam tu hendaknya ya Amie....

    ReplyDelete
  25. Salam Sue zainun,

    Ya terima kasih....

    ReplyDelete
  26. Salam Aidah,

    Ya terima kasih Aidah....amin...

    ReplyDelete
  27. Salam Eye_nee,

    Ya terimakasih....

    ReplyDelete
  28. Salam Mama aini,

    Ya terima kasih mama....amin...

    Betoi tu mama dah dekat 13 tahun...

    ReplyDelete
  29. Salam Masya,

    Ya terima kasih....amin...

    ReplyDelete
  30. Salam eB,

    Ya terima kasih eB....

    ReplyDelete
  31. Salam Ati,

    Waalaikumsalam..ya terima kasih Ati...amin...

    ReplyDelete
  32. Salam Queen terataI,

    Ya terima kasih...

    ReplyDelete
  33. Salam IntaNBerliaN,

    Ya terima kasih Intan...

    ReplyDelete
  34. Salam Prettywrite,

    Ya terima kasih,salam kenal jugak dari kak Ros..

    ReplyDelete
  35. Salam Sal,

    Ya terima kasih sal...amin....

    ReplyDelete
  36. Salam Azian,

    Ya terima kasih...salam kenal jugak dari kak Ros..
    Azian dah mintak maaf dah kat dia kan..harap tuhan bukak lah hati dia untuk bermaaf maafan ya..

    ReplyDelete
  37. Salam Mulut payau,

    Ya terima kasih MP.....

    ReplyDelete
  38. Salam Mama Adam,

    ya terima kasih...

    ReplyDelete
  39. Salam khairin,

    ya terima kasih Anies....

    ReplyDelete
  40. Salam ZaNNa,

    ya terima kasih...

    ReplyDelete
  41. Salam Saniah,

    Ya terima kasih saniah...amin...

    ReplyDelete
  42. Salam ummiross,

    Ya terima kasih...

    ReplyDelete
  43. salam anymz,

    Ya terima kasih anymz...

    ReplyDelete
  44. Salam Sofya,

    Ya terima kasih....

    ReplyDelete
  45. salam Kazman,

    Ya terima kasih kazman....

    ReplyDelete
  46. Salam Anaa,

    Ya terima kasih....memang lama pun Anaa...

    ReplyDelete
  47. Salam idasm,

    ya terima kasih....

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails