Sahabat adalah perisai diri

Wednesday, January 18, 2012

Biar betoi mamat ni....

Salam,
Kak Ros tengah dok pikir ni....lagu mana la mamat ni bila dia naik moto kat atas jalan raya.....Boleh ka kalau dia nak belok ke kiri ka ke kanan ka.........Tak lengoh ka dia duduk macam tu....

Geli hati pun ada bila tengok gambar ni....ish.ish,macam2 la hobi manusia ni kan......



34 comments:

  1. assalam ros..macam2 ragam manusia kan..

    ReplyDelete
  2. ahaaha..die bawak moto tu sekali je..pas tu kompom die serik da..haha

    ReplyDelete
  3. hahhahah...mmng kelakar tengok mamat tu....

    ReplyDelete
  4. orang dah minat, lenguh tolak tepi kak ros

    ReplyDelete
  5. heheheh.. pelbagai ragam. pelbagai karenah...

    lenguh kalau ayu punya motor macam tu.. heheh

    ReplyDelete
  6. assalam ros..macam2 perangai pelik manusia ni kan?..he2x..

    ReplyDelete
  7. macam berok mat yeh plak aku tgk..........

    ReplyDelete
  8. hihii.. yg pasti.. ketiak xkan basahlah.. kene angin je..hahha

    ReplyDelete
  9. ahak2 hanya dia yg tahu kak...musti buleh nyer... dia dh belajar lama, kalu tak malu lah dia beli moto gaya gitu....

    ReplyDelete
  10. adoi x lenguh plak tangan dia asek dok gaya macam tu je

    ReplyDelete
  11. Kihkihkih. Saya pulak yang rasa lengoh tangan. Sebulan pakai moto camni kompom tangan kejung. Hahaha.

    ReplyDelete
  12. hahahaha.. mesti penat tangankan lps tu....

    ReplyDelete
  13. hai.. manusia, manusia.... belum mati dah kena siksa...

    ReplyDelete
  14. hahaha..dah lain mcm jer rupanya..dah mcm spesis.......

    ReplyDelete
  15. Salam Acik,

    Ya la Acik....pelik2 sungguh Kak Ros tengok ragam orang ni....

    ReplyDelete
  16. Salam mira maisara,

    Ha.ha.ha.....serik macam mana pun dia kena naik la jugak.. kan mira.....sapa suruh dia pi beli moto lagu tu....he.he.he....

    ReplyDelete
  17. Salam Mulut Payau,

    Tak kelakar mai mana kalau tengok dia naik macam tu....macam nak terkam orang ja....he.he.he....

    ReplyDelete
  18. Salam Anim,

    Ya la Anim...kalau dah minat macam mana sekali pun,jangan lah dok pilih minak yang menyiksakan diri ni he.he.he.......

    ReplyDelete
  19. Salam Citarasa Rinduan,

    Tu la kan Ayu...Kak Ros tak naik lagi t...,tengok ja dah rasa siksa sangat...tapi nak buat macam mana kan Ayu..,minat orang ni kan nya sama...

    ReplyDelete
  20. Salam Cikpuan rara,

    Betoi tu rara...pelik,aneh dan sangat melucukan....

    ReplyDelete
  21. Salam mama aini,

    Waalaikumsalam....tu la kan mama...pelik sungguh...nak cari kelainan pun biar lah yang berjenih sikit....he.he.he....

    ReplyDelete
  22. Salam Cik mun,

    Kak Ros pun rasa macam tu jugak la cik mun..,pasai nampak dia macam dok kena ikat kat palang besi ja kan....

    ReplyDelete
  23. Ka Ros tengok pun lebih kurang macam tu juga la Anon.....ada la iras2 sikit...

    ReplyDelete
  24. Salam IntaNBerliaN,

    itu lah kelebihan yang ada kat moto tu ha.ha.ha.....

    ReplyDelete
  25. salam norhidana,

    Eemmm...betoi la jugak kot nooo.... norhidana....harap Kak Ros macam tu lah,jangan turun pun dok jalan lagu jugak sudah la....

    ReplyDelete
  26. Salam Lya,

    Tak tau la kan Lya dia lenguh ka dak.....tapi yang Kak Ros dok risaukan la ni,kalau dia bawak terlaju la sikit,takut dia terbang cium signboard kat tepi jalan tu ja....

    ReplyDelete
  27. Salam Aidah,

    Ha.ha.ha....lawak la Aidah ni....Kak Ros dok takut tak dan sampai sebulan, dah terkejung satu badan ...he.he.he....

    ReplyDelete
  28. Salam Dylla,

    Eemmm...... pasai apa Dylla....?

    ReplyDelete
  29. Salam Masya,

    Dia rasa selesa kot boleh duduk lagu tu....

    Tapi kan dia naik moto macam ni, mungkin boleh membahayakan diri dia dan jugak pemandu2 yang lain...

    ReplyDelete
  30. Salam sudipVSsenduk,

    Yang ni siksa cari buat sendiri ni.....he.he.he..

    ReplyDelete
  31. Salam Eye_nee,

    He.he.he......Kak Ros pun dok nampak nak macam spesis......jugak he.he.he.....

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails