Sahabat adalah perisai diri

Thursday, January 19, 2012

Kagumnya Kak Ros......

Salam,
Comel ja Kak Ros tengok budak ni....,Kagumnya Kak Ros dengan dia......dia boleh begitu cepat  belajar dan memahami bahasa isyarat ni dengan baik sekali......Ini lah kelebihan dan anugerah yang Allah bagi kat dia......

48 comments:

  1. assalam..comilnya kanak2 ni..bijaknya dia..memang anugerah yg terindah dr Allah utknya..hu2x..

    ReplyDelete
  2. akak b'bahasa isyarat apabila berkomunikasi dgn salah seorang adik sejak 30tahun dulu & tiada masalah bila berjumpa dgn org yg senasib dgnnya.. semuanya atas kuasa Allah, Alhamdulillah syukur...

    ReplyDelete
  3. Salam kak Ros

    Keletah kanak2...buleh buat kita tersenyum gumbira...

    ReplyDelete
  4. comel bangat.. kanak2 kan mmg cepat belajar.. sbb tu segalanya kena mula dari mereka kecil lg...

    ReplyDelete
  5. bila tiada anugerah suara... allah bagi anugerah lain yang dapat untuk meneruskan kelangsungan hidup...

    ReplyDelete
  6. Sweet dan cute, kak ros. Terharu pun ada. Kalau biasanya umur 2 tahun nak ajar cakap pun susah. Inikan pulak sign language. Subhanallah.

    ReplyDelete
  7. salam kak ros.. kagum dgn budak ni.. Ini semua kuasa Allah... Budak ni betul2 beruntung sbb dpt memahami bhs insyarat dgn baik.. budak 2 tahun dh pandai.. kita ni pon tahu sikit2 je. hehehee

    ReplyDelete
  8. tambah2 zaman sekarang ni budak2 kecik mmg makin bijak dan cepat belajar semuanya. :)

    ReplyDelete
  9. Ralit saya menonton nya...sungguh pandai dia walaupun hanya berusia 2 thn...

    ReplyDelete
  10. cerdikkan..mintak n tanya macam2...

    ReplyDelete
  11. tak tertutup mulut saya, k.ros hingga sselesai video...amazing!

    ReplyDelete
  12. yang lebih setailo pasal video ni,the fact that budak semuda gitu boleh paham isyarat tangan dari emak dier.i mean,budak sekecik tu mcm baru belajar untuk bercakap,tapi itulah,mcm yang ros tulis,anugerah.
    comel btol. :)

    ReplyDelete
  13. aaarghhh akk x leh tgkkkkkkkkkk


    p/s tu pic kenduri 3 thn lps ;-)

    ReplyDelete
  14. harap anugerah terindah itu akan digunakan sebaik-baiknya sepanjang hayatnya.

    ReplyDelete
  15. mmg cute sgt budak tu. kanak2 mmg bijakkan...

    ReplyDelete
  16. Salam mama aini,

    Waalaikumsalam....Allah tu maha adil kan mama.....

    ReplyDelete
  17. Salam Aishah Jahirah,

    Ya ka Aishah.....Emm....tak pa la,nanti boleh loading la tu.....

    ReplyDelete
  18. Salam sudipVSsenduk,

    Alhamdulillah....satu kelebihan dalam diri sudip tu.....Dengan izin Allah,apa pun tak kan jadi mustahil kan....

    ReplyDelete
  19. Salam Farid,

    Waalaikumsalam...betoi tu Farid,walau pun dalam bahasa isyarat kan....

    ReplyDelete
  20. Salam Tiramisu Fatiema,

    Waalaikumsalam Fatiema...ya la kan,selalunya kalau umur 2 tahun ni,depa baru ja nak pandai bercakap,tak pa la jugak dia boleh dok dengar apa yang kita cakap.Ni tak pernah langsung dengar mak dia cakap.....memang kagum kan...

    ReplyDelete
  21. Salam QueeN Teratal,

    Betoi tu Queen...macam budak ni kan...baru 2 tahun ja dah boleh menguasai bahasa isyarat dengan baik....

    ReplyDelete
  22. Salam Kazman @ Sue,

    Ya....betoi tu Kazman...Allah tu maha segala galanya....Ada kekurangan dan ada kelebihannya kan Kazman...

    ReplyDelete
  23. Salam Aidah,

    Memang pun Aidah....tapi ini lah kehendak dan ketentuaNnya kan...dia boleh dok tanya mak dia macam2 walau pun tampa bersuara....

    ReplyDelete
  24. Salam Cik Pipi Tembam,

    Waalaikumsalam...betoi tu Cik Pipi Tembam,semuanya ni dengan izin Allah....

    ReplyDelete
  25. Salam eB,

    La....ya ka...tak pa la eB,nanti boleh tengok lah tu....

    ReplyDelete
  26. Salam Sal,

    Eemmmm....comel sangat bila tengok dia dok tanya macam2 kat mak dia tu....

    ReplyDelete
  27. Salam Kasihredha,

    Ya...kagum dengan kebolehan dan kebesaran Allah kan....

    ReplyDelete
  28. Salam Acik,

    Ya...Acik,kelebihan dan anugerah yang tak ternilai dari Allah buat dia kan...

    ReplyDelete
  29. Salam gadisBunga,

    Betoi tu gadisBunga.....tak di nafikan lah...

    ReplyDelete
  30. Salam Eye_nee,

    Kalau dengan kehendak dan izin dari Allah,apa masaalah pun kita boleh atasi kan Eye...

    ReplyDelete
  31. Salam Che Mid,

    Ya Che Mid....Sesungguhnya Allah tu maha besar

    ReplyDelete
  32. Salam Suri Solehah,

    Eemmm......Selalunya budak2 sebaya ni,memang depa suka sangat nak tau macam2 kan...

    ReplyDelete
  33. Salam Anim,

    Mujur lah video ni tak panjang,kalau tak mesti lalat dah masuk mulut kan Anim...he.he.he....

    Betoi tu Anim...memang menakjubkan...

    ReplyDelete
  34. Ya Mr.Clive.....kelebihan inilah yang membuatkan kita kagum sangat dengan dia tu....

    ReplyDelete
  35. Salam Khairin,

    La....Anies pun tak leh tengok jugak...tapa pa la....nanti boleh tengok lah tu...

    Oooo gambar masa kenduri lah ya...patut pun lauk penuh talam he.he.he...

    ReplyDelete
  36. Salam Amie,

    Begitu lah hendaknya, ya Amie....

    ReplyDelete
  37. Salam Kamariah,

    Anugerah Allah ni bermacam macam kan Kamariah...ini adalah salah satu daripadanya....

    ReplyDelete
  38. Salam idasm,

    Ya betoi tu idasm.....dalam usianya baru 2 tahun ja dia dah dapat belajar bahasa isyarat dengan baik sekali,memang menakjubkan...

    ReplyDelete
  39. Salam Lya,

    Eemmm...memang comel... sangat.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails