Sahabat adalah perisai diri

Thursday, January 26, 2012

Keajaiban Allah...

Salam,
Tak terpikir langsung Kak Ros,macam ni punya unik sarang semut yang dok ada kat bawah tanah tu....kebesaran Allah menunjukkan bahawa semut yang kecik tu pun boleh membuat sarang yang sebesar ni dan begitu komplik sekali......Sapa sangka kan....?

18 comments:

  1. memang dahsyat la sarang semut tu... macam tu sekali diorang kaji yee...

    ReplyDelete
  2. k.ros..semut lg pandai guna pepatah "sikit-sikit lama-lama jadi bukit"

    ReplyDelete
  3. tak pernah terfikir sampai mcm tu sekali...

    ReplyDelete
  4. tak pernah terfikir=)

    salam singgah,salam kenal..=)

    ReplyDelete
  5. fuyoo.. tak sangka kan.. subhanallah.. berkat kerjasama semut2 tu la. hehehe

    ReplyDelete
  6. semut yg sekecil itu????...Semuanya kerana..SIKAP...kerjasama...gotongroyong...tolong menolong...bantu membantu..apa pun boleh dilakukan...

    ReplyDelete
  7. kalau semut yang sekecik kecik tu boleh hasilkn bende mcm tu,kenapa bukan manusia?jadi macam cakap eye_nee kat atas...kerjasama,gotong royong...:)

    ReplyDelete
  8. salam ziarah juga :)..
    subhanallah :)..cantik ciptaan Allah..

    ReplyDelete
  9. Ya Allah.. sy pun xpnh terfikir semut leh wat sarang macam ni sekali.. cantik

    ReplyDelete
  10. semut kan rajin...kita mesti bersemangat n bersatu mcm semut

    ReplyDelete
  11. subhanallah..unik tul sarang semut mcmtu..singgah petang singgah petang akak..

    ReplyDelete
  12. dahsyatnya...sekecil2 semut dpt buat mcm tu besar

    ReplyDelete
  13. subhanallah..mereka bekerjasama utk membuat sarangnya..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails