Sahabat adalah perisai diri

Saturday, January 21, 2012

Kreatifnya.....

Salam,
Ini lah salah satu bakat yang tak boleh kita nak perolehi dengan wang ringgit...jugak anugerah Allah yang tak ternilai kat hamba Dia...
Syoknya Kak Ros ,tak jemu2 dok ulang tengok video ni....Berseni sungguh bakat dia ni kan...?Mai kita tengok.....

20 comments:

  1. subanallah...kelebihan yang Allah berikan padanya

    ReplyDelete
  2. hebat sangat, terngaga mulut saya bila tengok

    ReplyDelete
  3. ala.. x dpt nak tgk ler... line agak slow...

    ReplyDelete
  4. Salam kenal kak roz...
    Hebat sungguh..sekelip mata je dia buat...

    ReplyDelete
  5. Hebat.. Bakat yag terlalu istimewa.. terpegun akak tengok

    ReplyDelete
  6. kagum gak ni.. memang bakat tersendiri..

    ReplyDelete
  7. saya berjaya tgk 35 saat je.loading lmbt internet saya..hehee.tp mmg berbakat...guna jari je boleh hasilkan lukisan....cepat pulak tu...

    ReplyDelete
  8. subhanallah...cantiknya
    mmg anugerah Allah...mmg kretip

    ReplyDelete
  9. Nampak mudah je bila kena dengan org yg berbakat lg kreatifnya tu..
    Memang hebat!

    ReplyDelete
  10. assalam ros..anugerah terindah buat nya !!!..cantik sgt !!!

    ReplyDelete
  11. pergh lukis pakai jari jer tue pun dah cantik...kalah org yg lukis pakai berus lukisan....

    dia mmg berbakat...=)

    ReplyDelete
  12. memang kreatif dan berbakat....tak puas tengok...

    ReplyDelete
  13. ya allah. kreatif dan hebat dan berbakat. serius ida pun terpegun. terperanjat ida dgn cara dia melukis. dahlah cepat , cantik lagi.

    ReplyDelete
  14. wahh 3 minit je ? org lain dok melukis brsusah2 guna berus bagai.. subhanallah dah anugrah Allah bg kt dia kan.. :D

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails