Sahabat adalah perisai diri

Tuesday, January 10, 2012

Lapar sangat ka...?

Salam,
Anak sapa ni ha.......come ja Kak Ros tengok budak ni,tapi bila tengok masa dia makan 
menyeramkan la pulak.....
Ish....susah hati la bila Kak Ros tengok dia makan macam tu.....

27 comments:

  1. comel je, tp risau jugak kalau anak anak terlebih makan

    ReplyDelete
  2. sukanya tengok dia makan.sampai buntang-buntang mata dia..

    ReplyDelete
  3. HUHUU MKN APA AGAKNYA SMPAI CAMTU YER... ;-)

    ReplyDelete
  4. heee3x... punya la teruja nak makan baby tu.... dengan tangan2x dan mata dia sekali teruja...

    ReplyDelete
  5. Ok..matanye tu yg buat menakutkan...comel klau xbuntangkan matanye tu...hehee

    ReplyDelete
  6. Menengok pada mata macam orang pun boleh telan sekali. Kelakarlah kak ros. Saya kalau ada anak macam ni memang saya sakat dia sampai dia nanges tau.

    ReplyDelete
  7. comel je...tapi bila dia bulatkan mata tu seram dibuatnya

    ReplyDelete
  8. betul2 lapar ker??mcm tak makan berbulan2..matanyer seram bleh buat berlakon citer nangnak..huhu

    ReplyDelete
  9. excitednye dia makan, smpai camtu sekali, bila tgk mata dia yg begitu buntang smbil terjerit2 x sabar nak makan tu yg wat seram tgk..

    ReplyDelete
  10. senyum2 saya tgk dia...mcm dah lama sgt mak dia tak bg makan...hehe..

    ReplyDelete
  11. macam 10 hari tak jumpa makanan.. hihihi..

    ReplyDelete
  12. comilnya..tapi mcm dah lama tak makan pulak !!..he2x..

    ReplyDelete
  13. tak dapat tgk video ni...line lembap...huhuhu...

    ReplyDelete
  14. waaa..bulatnyer mate die,rase nk korek2 jek (^^) ngee =P

    ReplyDelete
  15. syok habis dia.... agaknya lapar sgt kot...

    ReplyDelete
  16. ros..acik tak dapat tengok gambar la..tak keluar..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails