Sahabat adalah perisai diri

Sunday, January 1, 2012

Macam2 ada.....

Salam,
Macam2 ragam yang ada kat manusia ni kan...ini semua mungkin salah satu ikhtiar untuk menerus kan kehidupan depa di bumi Allah ni.....Dimana ada kemahuan,di situlah ada jalannya......Hari ini kita dah masuk tahun baru...Syukur alhamdulillah...dengan izinNya,dapat lagi kita merasa dan menyambut tahun baru pada tahun ni....selamat tahun baru 2012 buat semua .....Kak Ros mula kan tahun baru ni dengan ceria dan gembira....semoga Allah merestui kita semua.....

Apa la.....yang depa dok tengah sembang tu ha.....

Idea yang cukup kreatif..jangan jatuh sudah la ya.....

Amboi....nak bergaya jugak...

Fuh..berniaga cam ni ja boleh pakai moto besar....

Bahaya nih....

Nak tumbuk sambai belacan nanti boleh la guna idea ni kan.....

Amalan apa la yang dia dok buat,sampai dah tua macam ni pun dok sihat dan kuat lagi...Hebat betoi la mak cik ni.......


30 comments:

  1. selamat tahun baru akak...tergelak sy tengok gmbr2 tu...hehe..yang no 2 boleh pulak die wat camtu...

    ReplyDelete
  2. salam..selamat tahun baru
    yeah!mulakan tahun baru dgn semangat dn penuh ceria...

    ReplyDelete
  3. cute ja monyet dok atas motor kecik tu..
    hepi new year..

    ReplyDelete
  4. slmt tahun baru k.ros..
    komen last picstu..
    bukan nenek mat saleh je terror..
    nenek2 kita dulu pun hebat gak

    ReplyDelete
  5. sElamat TAhun baru.

    Tabik spring kat makcik tu..

    ReplyDelete
  6. assalam ros..slm tahun baru !!..he2x..mama gelak sorang2 tgk pic.ni..macam2 gaya mereka !!..

    ReplyDelete
  7. Ros gambar no.4 tu memang hebat!, ummi nak angkat kaki sikit pun dah sakit..hehe

    ReplyDelete
  8. selamat tahun baru 2012 ros..semoga ros terus sihat dan ceria.

    ReplyDelete
  9. Tabik kat mak cik tua tu, dah tua pun boleh menari ballet tu. Kahkahkah.

    ReplyDelete
  10. Selamat tahun baru buat Ros sekeluarga.

    ReplyDelete
  11. hahaha!! tgk gambo2 ni puin dah boleh buat ketawa. mmg tahun baru yg cerialah jadinya! :D

    ReplyDelete
  12. haaaa3x.... masak pakai helmet.... macam pernah buat jeee...

    ReplyDelete
  13. selamat tahun 2012 kak=)sabojerlah nenek tuh..silap2 kaki dia pastuh takleh turun bawoh=)

    ReplyDelete
  14. mmg lain daripada yang lain.. hihihihi....

    ReplyDelete
  15. Salam Tiramisu Fatiema,

    Ya.. selamat tahun baru jugak la buat Tiramisu Fatiema....tu la Kak Ros pun risau takut jatuh...

    ReplyDelete
  16. Salam nyanyisunyi,

    Ya...Selamat tahun baru jugak la dari Kak Ros buat nyanyisunyi....harapan kak Ros macam tu lah,semoga kita semua ni akan ceria,sihat dan gembira di tahun baru ni.

    ReplyDelete
  17. salam Norh,

    Ya...selamat tahun baru jugak dari Kak Ros buat norh....Emmmm...mengalahkan mat rempit tuh....

    ReplyDelete
  18. Salam Anim,

    Ya....selamat tahun baru jugak la dari kak Ros buat Anim...Betoi tu,tak di nafikan lah Anim..orang tua2 dulu2 ni memang depa sihat dan kuat walaupun umur depa dah lanjut...

    ReplyDelete
  19. Salam Nieda,

    Ya...selamat tahun baru jugak la dari Kak Ros buat Nieda...
    Memang patut tabit pun Nieda....pasai nampak dia ni dah tua sangat dah kan...?

    ReplyDelete
  20. Salam mama aini,

    Waalaikumsalam...ya...selamat tahun baru jugak la dari Kak Ros buat mama aini...
    tu la ...macam2 perangai yang ada kat manusia ni kan mama...?mungkin ini adalah satu cara ikhtiar depa untuk menyelesaikan satu2 masaalah..

    ReplyDelete
  21. Salam Ummiross,

    Betoi tu Ummiross...Kak Ros dah try banyak kali dah ni....dok tak boleh2 jugak...memang hebat la mak cik ni kan.....?
    selamat tahun baru 2012....Ummiross...

    ReplyDelete
  22. Salam Acik Erna,

    Ya...selamat tahun baru jugak la dari Kak Ros buat Acik Erna....terimakasih la Acik doakan Kak Ros....harapan kak Ros pun macam tu la jugak..semoga Acik sekeluarga di kurnia kan yang baik2 saja dari Allah S.W.T.....

    ReplyDelete
  23. Salam Aidah,

    Emmm...betoi tu Aidah...nak kena pi menuntut jugak nih....he.he.he....

    selamat tahun baru 2012....Aidah....

    ReplyDelete
  24. Salam Zaitun,

    Ya...selamat tahun baru jugak la dari Kak Ros buat Zaitun sekeluarga....

    ReplyDelete
  25. Salam gadisBunga,

    He.he.he...ni la harapan kak Ros....semoga kita semua ceria menyambut tahun baru 2012 ni.....

    selamat tahun baru 2012...gadisBunga..

    ReplyDelete
  26. Salam Kazman &Sue,

    kak Ros tak pernah lagi la.. masak pakai helmet ni....tapi ingat nak try jugak la,untuk keselamatan,bukan pakai kat atas jalan raya ja kan...?kat dapur ni pun bahaya jugak...he.he.he....

    Selamat tahun baru 2012...kazman dan Sue...

    ReplyDelete
  27. Salam Wan nurul hezrina,

    Ya...selamat tahun baru jugak la dari kak Ros buat wan nurul hezrina....

    Tu la wan...kak Ros pun risau jugak,kuat lagi ka tulang dia tu...?

    ReplyDelete
  28. Salam Masya,

    He.he...Apa yang lainnya Masya...?

    Selamat tahun baru 2012...Masya...

    ReplyDelete
  29. salam Sue zainun,

    Ya...selamat tahun baru jugak la dari Kak Ros buat Sue Zainun....

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails