Sahabat adalah perisai diri

Friday, February 24, 2012

Apa Yang Hangpa Pikir Bila Tengok Gambar2 Ni.....

Salam,
Macam2 kelaku yang dok ada kat atas dunia ni kan...,tak kira lah manusia mau pun binatang.....Bila tengok gambar2 kat bawah ni........,Eeemmm....macam2 yang timboi kat dalam pikiran kita ni kan.....

Sabar ja lah he.he.he.........

Adoih......sabar sabar........tau la hang menang....

Give me five......he.he.he.......hebat betoi.....

Banyak dapat ikan pak cik.......?

Kesian sesat.....mana pi mak pak hang ni......?

Hudoh la muka hang dok marah macam ni.......

Haaa...dah bersih ,lepas ni jangan dok main kotor lagi dah.....

 
 Bila la... aku nak boleh lari ni.......

 Awat dia ni tak semacam pun ngan aku nih......

 Dia ni tak percaya kat aku ka.........aku tak makan pun cincin tunang dia......

Tolong kami....bantu kami.....anak2 yatim piatu........


12 comments:

  1. misti banyak ikan pakcik tu dapatkan ..hahaha

    ReplyDelete
  2. sengal,takut,kelakar sume ada...hehehe

    ReplyDelete
  3. sengih pg tgk gambar2 ni... yg pentingnyer pandai org yg amik gambar2 ni kan kak...

    ReplyDelete
  4. Terimakasih...pepagi berjaya mengeletek...

    ReplyDelete
  5. salam kak ros
    hahaha gambar yg last tu sengal la. comel

    ReplyDelete
  6. haha..yang peluk singa tu..berani tul..

    ReplyDelete
  7. senyum2 kambing masuk kat sini pg Jumaat yg mulia ni...Tq Ros..menceriakan suasana pg ni...

    ReplyDelete
  8. hilang stress tengok semua gambar ni...heheheh

    ReplyDelete
  9. comel...ni yg x sabar ni g pameran kucing sok lusa

    ReplyDelete
  10. dulu saya bernah bercita-cita nak bela harimau. kihkihkih!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails