Sahabat adalah perisai diri

Tuesday, February 28, 2012

Baby Yoga with Lena Fokina - Real? (Video)

Salam,
Seramnya Kak Ros tengok video ni.........Jangan la ada sapa2 yang dok gatai cuba aksi ni pulak..........Buat tercabut kaki tangan baby hangpa.......kan ka naya ja budak tu.....

20 comments:

  1. Aduhai kita pulak yg terpejam-pejam mata...

    ReplyDelete
  2. isyyy dia buat bb tue mcm anak patung jer....x snaggup kang terlepas naya jer...omputih ni pelik2 la

    ReplyDelete
  3. waduh..ngerinya tengok..klu jatuh tu..tak tahu nak cakap..

    ReplyDelete
  4. Tengok sekerat jaa. haha. tak sampau hati.

    ReplyDelete
  5. huhu,,, bahaya sgt tu.. kalo x silap.. blh myebabkan kecederaan pd otak baby akibat goncangan y teruk.. sindrom child abuse... ke apa namanya..dh x igt.. x kena lagi..xpela.. kalo dh kena..bru nk myesal seumur hidup

    ReplyDelete
  6. seram tgok aksi2 begini... merepek.. :(

    ReplyDelete
  7. uwaa..takotnye tgok..seram ot.lagi seram dr cite hantu tgok baby tu cmtu.. :)

    ReplyDelete
  8. Salam Eye_nee,

    Kalau la terjadi apa2 memang naya lah baby tu kan.......

    ReplyDelete
  9. Salam Ayu,

    Depa ni memang nak tunjuk kat kita.... Apa2 pun semuanya depa lah yang hebat.....

    Depa tak tau yang malang ni memang tak berbau kan Ayu....

    Yang nak kena naya baby tu lah bukannya depa....

    ReplyDelete
  10. Salam Hanis,

    EEEmmm.....memang menyeramkan...

    Baby tu apa lah yang dia tau kan Hanis....kesian kat dia,boleh mereng kepala dok hayun sampai macam tu kan....

    ReplyDelete
  11. Salam dwaty,

    He.he.he....kannya apa dwaty saja Kak Ros nak kongsi tengok yang orang barat ni bukannya ketahuan sangat....

    Agak2 la kalau nak nama pun kan dwaty....bahaya tu...

    ReplyDelete
  12. Salam Sal,

    Kalau jatuh kan Sal...kutip skru la jawabnya.....

    Malang sungguh la baby nasib ni kan Sal...
    kesian kat dia....

    Tang mana kebaiknya pun buat macam ni kak Ros tak tau la.....

    ReplyDelete
  13. Salam Unie,

    Kita nak tengok ni ja pun dah tak sampai hati kan Unie....yang depa selambe ja dok hayun baby tu pi balik pi balik.....

    Apa yang hebat sangat buat macam ni pun tak tau lah....

    ReplyDelete
  14. Salam LYAfrina,

    Betoi tu Lya....nak yoga ka nak apa ka biar lah baby tu besar sikit....

    ReplyDelete
  15. Salam Dila,

    bahaya sungguh la kak Ros tengok,walau dia hebat macam mana sekali pun,tak mustahil dia boleh terlepas baby tu kan Dila.....

    Memang merepek+sewel lah depa ni.....

    ReplyDelete
  16. Salam alya,

    Memang menyeramkan.....orang yang dok buat tu pun dah lebih dari hantu lagi dah kan alya.....

    ReplyDelete
  17. Hi Mr.Clive,

    EEEmmmm.....yaaaa.....Selamat malam......

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails