Sahabat adalah perisai diri

Wednesday, February 29, 2012

Besar Gila Ular Sawa Nih......

Salam,
Ya Allah.....tak dak binatang lain dah ka yang hangpa nak bela ni........kak Ros tengok tak dak comel tang mana pun....menyeramkan tu ada la.......Baru2 ni Kak Ros ada letak satu posting pasai manusia buat duit dengan membunuh ular2 sawa ni.....memang kejam sangat.....

Tapi ni lain pulak cerita dia......Posting kak Ros kali ni pasai manusia yang terlebih sayang pulak kat binatang ni........ish.ish.ish.......macam2 la manusia ni kan.......








42 comments:

  1. ish, kt mana nih kak? melesia ke?
    mmg dh takde keje... dtg gile ular tu kang abis sume budak2 tu kene telan... dh la bsr sekali ngap je blh tuh... ish manusia ni mmg suke bnda pelik2 kadang tu

    ReplyDelete
  2. jumpa menatang ni pun cheqna x nak..apatah lagi membela..

    ReplyDelete
  3. meremang tangan nurul nengok kak..eiiii goli den!mcm mana lah budak2 tuh bleh posing baekk punyer kat atas ulaq tuh?kalau merah n sofia kat siru sure mak fengsan!

    ReplyDelete
  4. Salam norhidana,

    Tu la kan norhidana....kalau mai gila sawan dia,habis tak kenai sapa dah.....

    kak Ros pun tak tau kat mana ni.....

    ReplyDelete
  5. Salam Cheqna,

    He.he.he......Gila betoi la depa ni kan Cheqna......

    ReplyDelete
  6. Salam Wan,

    he.he.he....lawak la Wan ni....Merah ngan Sofia pun tak teringin nak duduk kat situ.....he.he.he....

    ReplyDelete
  7. menyeramkannn...punyalah besar...sekali dia ngapppp....eeeeee...

    ReplyDelete
  8. Salam kak ros..seram sejuk lak tengok..geli..dah buat kawan pulak ular tuh..hehe

    ReplyDelete
  9. salam kak ros
    adoiii dia buat baring pulak atas ular tu. serammm

    ReplyDelete
  10. Salam Eye_nee,

    Hari2 ular ni makan apa ya.....kalau sikit2 ni mesti tak cukup punya....ish...memang menyeram kan....

    ReplyDelete
  11. Salam Tiramisu Fatiema,

    Waalaikumsalam Fatiema....tak dak binatang lain dah ka yang depa nak buat kawan ni....tak best langsung kan Fatiema.....

    ReplyDelete
  12. Salam Lya,

    Waalaikumsalam Lya....Ular tu kenyang tak pa la nak buat macam mana pun kan Lya....

    Tunggu time dia lapar tengok.... sedar2 dok baring kat dalam perut kot...he.he.he....

    ReplyDelete
  13. Salam KhaiRin,

    He.he.he......heran depa ni tak geli kan Anies....

    ReplyDelete
  14. hahaha kalau kite seboleh boleh nak menjauhkan diri.ni layan ular ni mcm kucing anjing la pulak...eeee...meremang bulu roma tgk.tgkkk laa saiz ular tu!

    ReplyDelete
  15. mmg besar.. brani tol bdk2 tue kan

    ReplyDelete
  16. Heee.... geli-geleman kakak bab ular nie. Tengok gambar pun dah geli...

    ReplyDelete
  17. Gelinyaaaaa tgk.Silap2 budak-budak tu kena ngap..tgk la saiznya punya lar besar.
    Sanggup lak membela ular sebsr tu ya..g la bela ayam kept gak mkn ayam..hihi?d

    ReplyDelete
  18. ros,
    geli gelemannn kita nengokk.. eeewwww.. boleh buat tilamm yang tak tahan tuu..

    ReplyDelete
  19. Hi Mr,Clive,

    Tu la yang Kak Ros pun dok heran sangat ni.....nak kata comel...gerun tu ada lah....nak kata best.....eeemmmm...rasanya lebih kepada bahaya kot

    habis tu apa lah faedahnya dok bela binatang ni kan Mr.Clive....

    ReplyDelete
  20. Salam Nureen,

    Tak dinafikan lah....Depa ni memang berani......Kak Ros tabit jugak lah kat depa.....

    ReplyDelete
  21. OMG!! boleh ngap orang ni... euwww... tetiba teringat zaman terpengang ular dulu...err... seram..

    ReplyDelete
  22. Salam Kakzakie,

    kak Ros geli jugak....tapi takat nak tengok gambar tu boleh lagi la...

    Cuma jangan litah,pacat ngan cacing ja...memang gambar pun kak Ros tak boleh nak tengok....

    ReplyDelete
  23. dh dia buat manja2 mcm dgn kucing plk..

    ReplyDelete
  24. Salam Azatie,

    Betoi tu Azatie.....tak dak faedah langsung dok bela binatang ni kan...bahaya tu ada la....

    Bukan kita boleh makan dia pun....tapi dia,memang boleh makan kita....

    ReplyDelete
  25. Salam Anaa,

    Jangan tertidur sudah la.....tau2 sedar nanti dok kat dalam perut ja....

    ReplyDelete
  26. Salam Hanamiko,

    Jangan kata kita,lembu pun senang2 ja dia boleh telan kan Hanamiko....

    ReplyDelete
  27. Salam Fieda,

    Agak2 la binatang yang lagu mana kita nak sayang ni kan Fieda......

    ReplyDelete
  28. SAT G KALAU ULA TU BELIT HANGPA BARU HANGPA TAU... HEHE

    ReplyDelete
  29. Salam Hajar,

    Kalau masa dia belit baru nak tau...nak boleh buat apa lagi dah kan Hajar....Dah terlambat...he.he.he....

    ReplyDelete
  30. ntah apa la yg diorg bg ular ni makan sampai besor cenggini...adoi...gerunnnnn

    ReplyDelete
  31. Salam Nuwairani,

    Tu la kan nani...kak Ros pun tengah dok pikir jugak ni....kalau ayam pum,mau belas2 ekor jugak ni baru cukup kot nooo.....

    ReplyDelete
  32. Ya Allah..kak...gelinya ryna tgk...huhuhu.......

    ReplyDelete
  33. mak aaiiii.... beso nyaaa.... sekali dia ngapppp.... tamattttt....

    ReplyDelete
  34. membe echa pon ade bela ular. tapi ular dia kecik la.and dia amek lesen semata mata nak bela ular :)

    ReplyDelete
  35. ehem..kalau ditelannya kanak2 tu sekali ngap je..takde ke benda lain diaorg nak main kan ros?..he2x..

    ReplyDelete
  36. takutnyaa..wuuu..

    bahaya la ular ni...berani btol ea bela..huuu

    ReplyDelete
  37. Salam Pretty Ryna,

    Tu la kan Ryna....macam mana la....depa ni relex ja dok main ngan binatang ni kan...

    ReplyDelete
  38. Salam Kazman,

    Betoi tu Kazman...tengok lah saiz badannya tu....telan sorang pun tak kenyang lagi pa... kan Kazman....

    ReplyDelete
  39. Salam echa,

    Ya ka echa.....tapi kalau la dia bela ular sawa ,lama kelamaan ular tu akan jadi besar macam kat dalam gambar ni la jugak.........Beraninya dia kan...

    ReplyDelete
  40. Salam mama,

    EEEmmm....betoi tu mama....bela la binatang yang tak merbahaya dan yang comel2 tu.....baru lah best kan mama...

    ReplyDelete
  41. Salan Juliet,

    Takat budak tu sekali dia telan ja kan Juliet.......

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails