Sahabat adalah perisai diri

Saturday, February 25, 2012

Bunuh Ular Untuk Buat Duit.....Sungguh Kejam....

Salam,
Kesian la pulak kak Ros tengok ular2 sawa ni,walau pun dia binatang yang geli sangat dan merbahaya.....tapi dia tetap makluk Allah jugak......Apa yang depa buat ni memang sungguh kejam ......

Depa pi cari tang mana la banyak sangat ni.....









15 comments:

  1. sian pulak tengok.......binatang tu pun nak hidup jugak...
    Tapi duit punya pasal...macam2 dia orang buat...

    ReplyDelete
  2. kecian plus geli nie...mak aihh
    xsampai tgk....ermm

    ReplyDelete
  3. Aduhaii...
    bila mata dikaburi dengan wang ringgit....sebegitulah jadinya...:(

    ReplyDelete
  4. oitt..geli saya nengok!
    dan kesian kat ular2 tu..

    camne kita nak tau brg2 yg kita pakai bkn dari kulit ular ya? takmo menyumbang kpd perkara gini.

    ReplyDelete
  5. kesian!! geli tgk.. hee..

    #maseh tau singgah blog siswi.. siswi singgah balik.. :)

    ReplyDelete
  6. belom lagi kulit rimau,etc binatang yg hampir pupus ni

    ReplyDelete
  7. adoii..nk muntah plk saya tgk gambor tu..dah la baru lepas mkn ni...huhuhu..

    ReplyDelete
  8. salam Ros...Eeee geli lak negok ular bergayut2 camtu mcm xder binatang lain nk di bunuh.Syian gak...

    ReplyDelete
  9. OMG... entri ini sangat scary!

    tak tgk pun gambar2 tu... terus komen jew... geli!

    ReplyDelete
  10. lau tgok sekor je kene bunuh kurg sket rasa bersalah tapi bila da bnyak2 tergantung camtu rase kesian plak kat ular tu.. :(

    ReplyDelete
  11. geliiiiiiiiiiiiiii
    tak leh tengok gambar kat atassssss

    memang kejammmmm

    ReplyDelete
  12. waduh, dijadikan sumber pendapatan gamaknya..di manalah ni yee

    ReplyDelete
  13. adoii geli
    tapi kesiannn
    sibb baik akak bukan pengemar barangan kulit sbb dah tahu dari dulu nak2 yg original nie huhuhh

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails