Sahabat adalah perisai diri

Thursday, February 9, 2012

Gambar Menarik Sangat......he.he.he..

Salam,
Lawak sungguh la gambar2 kat bawah ni he.he.he........mai kita layan sat,hilangkan serabut2 kat kepala tu....

Tak dak kerja sungguh la depa ni........

Emmmm....sedap nya bau.....sampai pengsan he.he.he.....

Binatang pun tau bahaya jalanraya ni.....

La................ngantuk sangat dah ni.....

Ha.ha.ha.....tolong menolong ni amalan yang mulia kan.....

Kreatifnya he.he.he.........

Wah........hebatnya............

Bergaya habis...............

38 comments:

  1. dahsyat lahh nenek yang last tuu...nampak ganazzz jee ekk;)

    ReplyDelete
  2. Comey jer kucing tuu... Suke nengoknyaa...

    ReplyDelete
  3. suka tengok gmbar nenek tu....hehehe

    ReplyDelete
  4. heheeh yang gambo kucing tu geli hati tgk...macam apa laaa kucing ni...kehkehkeh

    nenek tu pulak ganas nyer rupe...takut pulak.jangan cari pasal ngan nenek gitu.kalau nenek biasa membebel jer,ni kalau xpuas ati,tembak truihh...wow! XD

    ReplyDelete
  5. heheeh yang gambo kucing tu geli hati tgk...macam apa laaa kucing ni...kehkehkeh

    nenek tu pulak ganas nyer rupe...takut pulak.jangan cari pasal ngan nenek gitu.kalau nenek biasa membebel jer,ni kalau xpuas ati,tembak truihh...wow! XD

    ReplyDelete
  6. heheeh yang gambo kucing tu geli hati tgk...macam apa laaa kucing ni...kehkehkeh

    nenek tu pulak ganas nyer rupe...takut pulak.jangan cari pasal ngan nenek gitu.kalau nenek biasa membebel jer,ni kalau xpuas ati,tembak truihh...wow! XD

    ReplyDelete
  7. assalam ros..maaf baru ari ni mama dapat lawat ros, ari ni mama dah ok sikit..ehem..hikk2x..lawak sgt !!..

    ReplyDelete
  8. Salam kenal :)

    Duceng tuh nomellllllnye! Ergh GERAM!

    ReplyDelete
  9. hehehe.mcm2..tp pokok mangga tu mmg kreatif..boleh tarik pelanggan tu..

    ReplyDelete
  10. Kak Zai suka tengok pokok mangga tu,lebat betul buahnya.

    ReplyDelete
  11. hihihihihi.. tergelak² saya tgk..

    ReplyDelete
  12. alololo... tersenyum kambing pg2 ni

    ReplyDelete
  13. haha kakros,.. rilis minda kejap nengok gambo2 ni.. tak tahan nengok nenek ngan machine gun..

    ReplyDelete
  14. Salam Khairin,

    He.he.he...Kita tanam kat tanah pun tak dak berbuah sampai macam tu kan Anies.....

    Apa baja yang dia guna ni ha.....?he.he.he....

    ReplyDelete
  15. Salam Pn Kartini,

    Haaaa......Jangan dok usik sembarangan nih....kan naya nanti...he.he.he...

    ReplyDelete
  16. Salam ainnoraini,

    He.he.he......sedap sungguh bau kasut tu...sampai dok berkhayal macam tu...he.he.he.....

    ReplyDelete
  17. Salam MulutPayau,

    He.he.he......brutal kan MP....

    Mau pakai rantai macam ni ja... baru lah orang tak berani nak mai dekat he.he.he....

    ReplyDelete
  18. Hi Mr.Clive,

    He.he.he......berapa hari nak pengsan pun tak tau la tu.....

    Tak larat nak berleter dah kot Mr.Clive......jadi dia tukar pesyen la pulak.....he.he.he...

    Ooooo....kisah Mr.Clive tu,yang dah lepas ya...

    Eemmm.....bagus lah beringat dari awai ni...simpan duit dan perlengkapkan diri tu kemas2 dulu kan... baru lah cari teman hidup........Pemikiran yang setailo sangat....he.he.he...

    ReplyDelete
  19. Salam mama,

    Waalaikumsalam mama....Apa pulak nak mintak maaf ni mama....Ka Ros faham...Alhamdulillah lah mama dah beransur sihat sikit dah....

    Jaga kesihatan diri baik2 ya mama....

    ReplyDelete
  20. Salam Fabulous Me,

    Salam kenai jugak dari Kak Ros....

    Eemmm...memang come sangat...tambah2 lagi yang dok senyum berangan tu...he.he.he....

    ReplyDelete
  21. Salam IkatanKasihku,

    Sama2 Ikatankasihku.....he.he.he....

    ReplyDelete
  22. Salam Cheqna,

    Geli hati sangat kan Cheqna.....?he.he.he...Yang moto terbang tu...apa la yang dia dok pikit time tu kan...he.he.he....

    ReplyDelete
  23. Salam Maya Mayana,

    Eemmm...pengsan ka...dok berangan ka..he.he.he....punya power bau dia,sampai keras terkejung macam tu...he.he.he...

    ReplyDelete
  24. Salam Suri Solehah,

    Tu la ka Suri...Kak Ros tak pernah jumpak lagi la orang berniaga macam ni...he.he.he...lucu dan kreatif sangat...Yang penting...Apa pun usaha mencari rezeki yang halal kan...

    ReplyDelete
  25. Salam Zaitun,

    Eemmmm baja apa yang dia guna ya Zaitun....he.he.he...lebat sungguh buat dia....

    ReplyDelete
  26. Salam Masya,

    He.he.he....sesekali tu kita kena happy jugak kan Masya,untuk hilangkan tension ni....he.he.he...

    ReplyDelete
  27. Salam norhidana,

    Emmm....bagus tu norhidana... pagi2 lagi dah mulakan dengan senyuman....he.he.he...

    ReplyDelete
  28. Salam Anaa,

    He.he.he....ya la kan Anaa selamba ja muka dia...galas machine gun macam galas beg nak pi market ja kan...he.he.he...

    ReplyDelete
  29. Salam Eye_ Nee,

    He.he.he.....ganazzzz....sapa berani mai la he.he.he....

    ReplyDelete
  30. Salam sudipVSsenduk,

    EEmmmm...he.he.he....mulakan hari ini dengan ceria.....he.he.he....

    ReplyDelete
  31. Salam Sue Zainun,

    He.he.he.....

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails