Sahabat adalah perisai diri

Friday, February 3, 2012

Gambar menarik......

Salam,
Amat menakjubkan....cantik sungguh tempat2 ni......













51 comments:

  1. cantik!plg suke gmbr yg ade byk mungee cherry blossom tue... :)

    ReplyDelete
  2. memang cantikk kuasa allah kan..

    ReplyDelete
  3. subhanallah cantiknya... rasa nak masuk dlm gambar2 tu..

    ReplyDelete
  4. subhanallah...kapal tu dh mcm terbang pulak...jernihnya air...

    ReplyDelete
  5. Subhanallah... sungguh diluar kuasa kita...

    ReplyDelete
  6. cantik sgt.....bila la dpt pluang nak jejak kaki kat sana yer...mmm...brangan jap..

    ReplyDelete
  7. Subhanallah, mmg cantik sangat..keindahan alam semulajadi cipataan ALLAH S.W.T. Tiada Tandingannya..

    ReplyDelete
  8. Ya Allah cantik ciptaan Nya kan sis...

    ReplyDelete
  9. kak ros... tempat yg cantik tapi kena berhati2x tu...

    ReplyDelete
  10. subhanallah... sgt cantik alam ciptaan Allah

    ReplyDelete
  11. subahanallah.... salam maulidur rasul... dan selamat bercuti...

    ReplyDelete
  12. subhanallah... yg bunga pink tu cntik gilaa... tp semuanya cntik... salam maulidur rasul ke kak ros :D

    ReplyDelete
  13. Subhanallah...cantiknya
    gambar ke2 tu cantik...tp mcm ada buaya je kan.

    gambar no 1 & 8 saya paling suka...
    no 8 jernihnya air dia kan

    ReplyDelete
  14. assalam ros..besarnya kuasa Allah !!..cantiknya ciptaannya..

    ReplyDelete
  15. SUBHANALLAH..SANGAT CANTIK..YG GMBR ADER SAMPAN TU SUMPAH OSEM...*_*

    ReplyDelete
  16. Ros..cantiknya..acik simpan boleh?

    ReplyDelete
  17. Subahanallah...nikmat sungguh ciptaanNya...

    ReplyDelete
  18. Salam Cheqna,

    Eemmmm...memang cantik kan Cheqna.....,setiap ciptaan Allah....,semuanya hebat2 belaka kan....

    ReplyDelete
  19. Salam N'Yue,

    Ya la N'Yue,cantik sangat.........

    ReplyDelete
  20. Salam YaYaNsMuM,

    Ya ka YaYaNsMuM.....Emmm Tak dapat pi,kita dapat tengok pun alhamdulillah dah kan.....

    ReplyDelete
  21. Salam Masya,

    Betoi tu Masya....kuasa Allah ni memang tak dak tandingannya....

    ReplyDelete
  22. Salam Sue Zainun,

    Emmm....memang cantik..........

    ReplyDelete
  23. Salam Cikpuan rara,

    Ya rara......semua ciptaanNya hebat2 dan indah2 belaka.........

    ReplyDelete
  24. Salam Mulan,

    Tu la Mulan.......kalau la boleh masuk kat dalam tu kan,Kak Ros nak pi kat tempat yang ada perahu tu...nyaman sungguh kan.....Berangan la pulak he.he.he....

    Bertapa hebat pencipta Nya kan......

    ReplyDelete
  25. Salam Munnafendi,

    Eemmmmm....boleh nampak apa2 pun yang dok ada kat dalam air tu kan Munnafendi.....tu yang best sangat tu....

    ReplyDelete
  26. Salam IntaNBerliaN,

    Yaman ja kan Intan.....

    ReplyDelete
  27. Salam Kakzakie,

    Betoi tu Kakzakie.....kuasa yang tak boleh ditandingi oleh sesiapa pun....

    ReplyDelete
  28. Salam intan morsalin,

    He.he.he.....boleh la mai berangan sama2 ngan kak Ros....

    Insyaallah kalau ada rezeki,panjang umur dan di izinkan Allah,kita akan sampai jugak kat mana pun yang kita nak pi.. kan intan....

    ReplyDelete
  29. Salam Sweetmama,

    Betoi tu Sweetmama,kuasa Allah tak dak tandingannya.....Setiap apa pun yang di cipta Allah,semuanya cantik2 dan indah2 belaka kan Sweetmama...

    ReplyDelete
  30. Salam Eye_Nee,

    Eemmm...memang cantik sangat...rasa tenang dan nyaman ja kan....

    ReplyDelete
  31. Salam Aine,

    Ya....kak Ros pun ralit ja dok layan gambar2 ni...tambahan yang ada perahu tu...

    ReplyDelete
  32. Salam Kazman & Sue,

    Betoi tu Kazman,ni memang penting sangat,mau kena dok ingat selalu.....Tak kira lah tang mana pun kita pi....mestilah kita kena berhati hati...bahaya ni dimana mana...

    ReplyDelete
  33. Salam norhidana,

    Ya memang cantik kan norhidana....sedap ja mata memandang....

    ReplyDelete
  34. Salam dwaty,

    Ya...dwaty..salam maulidur rasul dari Kak Ros jugak...

    ReplyDelete
  35. Salam Cik Pipi Tembam,

    Memang pun Cik Pipi Tembam ngan kita sekali rasa pink kan....pokok tu tak dak daunnya ka...nampak bunga ja semua kan...oh ya...musim bunga kut noooo...

    Salam maulidur Rasul jugak dari Kak Ros....

    ReplyDelete
  36. Salam Kasihredha,

    Emmm...entah2 ular sawa pun ada...he.he.he..macam kata Kazman,walaupun cantik tapi kena hati2 selalu...

    Kak Ros pun suka yang no 8 tu,kalau ada buaya pun kita boleh nampak kan kasih....

    ReplyDelete
  37. Salam mama aini,

    Waalaikumsalam mama....betoi tu mama,tak di nafikan lah....semua ni adalah tanda kebesaran Nya....

    ReplyDelete
  38. Salam Bui,

    Ya...Bui... sama lah ngan Kak Ros.....suka jugak gambar yang ada sampan tu....indah sungguh....

    ReplyDelete
  39. Salam Acik,

    Boleh Acik.....ambik lah....

    ReplyDelete
  40. Salam nuwairani,

    Memang betoi........he.he.he....

    ReplyDelete
  41. Salam Bitt,

    Emmm........syukur lah kan pada Allah SWT...,bagi kita peluang untuk menikmati hasil ciptaanNya yang begitu unik dan menakjubkan ni kan Bitt.....?

    ReplyDelete
  42. salam awk.. =)

    subhanallah..cantiknya gambar2 ni,ada sstngh gambar yg agak mnyeramkan kalau kita sorg2 kat situ kan awk kan.. . :)

    ReplyDelete
  43. kalu kt malaysia da lama sy pegi tmpt2 ni

    ReplyDelete
  44. chantiknya=)subahanallah=)..tapi nie mmg wujudker?

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails