Sahabat adalah perisai diri

Wednesday, February 29, 2012

Gambar2 Menarik Sangat.....

Salam,
gambar2 ni... semuanya mai dari kawan kak Ros.....lawa sangat....mai kita layan.....

Sabar2....hang pikir habih dah ka......?

Tepi lah.....tak payah dok pegang2....aku boleh terbang dah pun....

Apa dok tengok2........hangpa berani nak tangkap aku,mai laaaa.....

Awat la hangpa dera aku sampai macam ni nih....lewat sikit ja pun....esok aku pi bayar laaaa.....

Walau pun dah kena tebang ...dah kena potong berpuluh puluh kerat dah..tapi masih lagi nampak macam pokok yang baru ditebang.....Kreatif nih....

Hang ni pasai apa nih......?patah tengkok ka...?

Woi agak2 laaa.....ranting ni kannya kuat sangat pun.....

Letihnya.... kat sekerat hari dah dok tunggu ni....Bila laaaaa....budak ni nak belah nih.....

Haaaa...,,semua,pastikan tali yang kita ikat ni betoi2 dah kuat.....

ha.ha.ha.....ye.ye.ye....akhirnya aku berjaya jugak beli rumah yang aku dok idam2 kan selama ni..........

Dok tercegat apa lagi pun tak tau.......dah tak mau cakap pi la balik......


16 comments:

  1. cantik.cuci mata tengok=)kesian kucing2 nampak haussss sangat=)

    ReplyDelete
  2. Salam Sal,

    EEEmmm....he.he.he......lawa kan Sal gambar2 ni.....

    ReplyDelete
  3. Salam Wan,

    Berapa hari dia tak minum air pun tak tau lah.....teruk sampai macam tu sekali rupanya.....

    ReplyDelete
  4. Salam LYAfrina,

    He.he.he.....terpukau sat noooo.....

    Memang cantik semua ciptaan Allah ni kan LYAfrina.....

    ReplyDelete
  5. pic no 8 memang wat uni tergelak besaq..hahahhaa

    ReplyDelete
  6. Salam UniMeOw,

    He.he.he......Tu la kan Uni... kesian sungguh kat kucing tu.....muka sedih ja..letih sangat dah tu he.he.he....

    ReplyDelete
  7. haha ros, kelakarla review gambar2 tu..

    ReplyDelete
  8. Salam Anaa,

    He.he.he.......

    Gambar2nya pun cantik2 kan Anaa.....

    ReplyDelete
  9. dah le gambar tu kreatiff.... di tambah dengan sarikata gambar yg lawak... aduhhh... gelak sensorang jee kat opis ni....

    ReplyDelete
  10. Salam Kazman,

    He.he.he.......

    Dah makan tengah hari dah ka Kazman....?

    ReplyDelete
  11. Salam mama,

    Sesekali tengok gambar ni.....hilang lah sikit stress kan mama....he.he.he...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails