Sahabat adalah perisai diri

Sunday, February 5, 2012

Hadiah dari sahabat maya.....


Salam Maulidur Rasul,
Hari ni Kak Ros nak berkongsi kegembiraan Kak Ros ngan kawan2 Kak Ros semua...Hari jumaat yang lepas, pada 3/2/2012...Kak Ros telah menerima satu hadiah yang sangat menarik dari seorang kawan maya kak Ros...... nama dia Mr.Clive.....Blog dia selalunya berkisahkan keadaan semasa, masaalah2 yang selalu berlaku disekeliling kita...... dan jugak suka berbincang mengenainya........memang baik sangat.....

Kak Ros terima hadiah dari Mr.Clive ni, berdasarkan daripada komen kak Ros yang di pilih oleh Mr.Clive sebagai komen yang setailo.....Kak Ros pun tak menyangka dan tak terpikir langsung yang komen Kak Ros ni  akan menjadi pilihan Mr.Clive.....

Nak tau apakah hadiah yang Kak Ros dapat ni....?  Ha........hadiahnya blog header  yang kat atas tu......cantik sangat kan...... Memang blog Kak Ros pun nampak kosong tanpa header pasai Kak Ros memang jenih tak berapa pandai bab2 tenet nih... hihi...

Kalau ada sapa2 yang nak kenai dan nak berkongsi cerita2 dari Mr.Clive ni.......pakat2 lah mai  kat blog dia....

Apa pun terima kasih lah sekali lagi dari Kak Ros ya  Mr.Clive......

http://palirsm.blogspot.com/



30 comments:

  1. nampak ceria k.ros..
    best..best..
    tahniah..bersemangat lagi kak..

    ReplyDelete
  2. hi kak ros.time kasihla yer sbb sudi tulis ni.keh3...
    bagi yang lain yang nak header,ckp jer lah.

    free of charge! tapi aku janji akan wat bersungguh2 gak...hoho

    XD

    ReplyDelete
  3. Tahniah Ros! Patut la nampak lebih ceria..

    ReplyDelete
  4. tahniah kak ros...
    memang cantik dan ceria...

    ReplyDelete
  5. salam maulidur rasul ros..ehem cantik header baru dr mr clive ni..bertuah ros dpt kawan mcm mr clive..

    ReplyDelete
  6. salam maulidur rasul kak ros..singgah malam..cantik header..tahniah..nak jugakk camtu..huhu

    ReplyDelete
  7. Salam Anim,

    Terima kasih Anim....memang ceria sangat....he.he.he....

    ReplyDelete
  8. Salam Cheqna,

    Terima kasih Cheqna....Emmm..cantik...........

    ReplyDelete
  9. Hi Mr.Clive,

    Sama2 lah Mr.Clive...rasa ceria ja..bila tiap kali Kak Ros bukak blog Kak Ros ni.......he.he.he...

    ReplyDelete
  10. Salam Ratu Hati,

    Eemmmm....cantik kan Ratu....

    ReplyDelete
  11. Salam Norsalmi,

    Terima kasih Norsalmi....ceria ngan bunga2nya kan....

    ReplyDelete
  12. Salam Fieda,

    Terima kasih Fieda.....he.he.he...

    ReplyDelete
  13. Salam Mulut Payau,

    Terima kasih MP....Emmm....cantik....

    ReplyDelete
  14. Salam mama aini,

    Ya ...salam maulidur Rasul mama...ya mama....kalau mama nak kenai ngan Mr.Clive ni mai lah kat blog dia..Kalau mama nak kan header ni pun dia boleh bagi...free lagi...

    ReplyDelete
  15. Salam Tiramisu Fatiema,

    ya...Salam maulidur rasul Fatiema....

    Terima kasih...

    kalau Fatiema nak,boleh la mai kat blog Mr. Clive ni....dia boleh bagi...free lagi...

    ReplyDelete
  16. salam kak ros
    cantik header nya
    merah gitu

    ReplyDelete
  17. tahniah kak ros..!!! cantik header..!!

    ReplyDelete
  18. mmg cantik pun kak ros.. bestnya :-)

    ReplyDelete
  19. Salam Lya,

    Waalaikumsalam Lya....Emmm....menyala nyala merah dia kan...he.he.he...

    ReplyDelete
  20. Salam Mulan,

    Terima kasih Mulan....emmm...cantik sangat......he.he.he...

    ReplyDelete
  21. Salam IntaNBerliaN,

    He.He.He.......

    ReplyDelete
  22. Salam Wan nurul hezrina,

    Syukur alhamdulillah.....rezeki kan nurul.....?

    ReplyDelete
  23. nampak cun ! hehe.. kita pon takde header tau. haha

    ReplyDelete
  24. Salam Cik Pipi Tembam,

    Cantik kan....?kalau Cik Pipi Tembam nak jugak...boleh....terjah ja blog Mr.Clive....dia boleh bagi,free lagi...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails