Sahabat adalah perisai diri

Friday, February 17, 2012

hantu dipusat Karaoke

Salam,
Punya takut lari sampai tinggai awek dia he.hehe......Bagus gak ni boleh menguji teman lelaki kita ni boleh diharap ka dak......

8 comments:

  1. hahaha ish...wat malu aje...kehkehkehhh

    tapi naper dah dua-tiga blog yang sy jumpa ckp pasal ada hantu kat pusat karok ni...cis...malam ni baru ingat nak g...tetapi...

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum Kak Ros..

    Alahai..cian awek dia kena tinggal..hohoho...macam mana ni, lelaki penakut, perempuan pulak yang berani..terbalik ni..ish3x...

    Kak Ros, Mr.Clive tak jadi g karaoke ke tu?? Dia takut ke?? hee~~ X,X

    ReplyDelete
  3. Salam Kak Ros,hantu boleh ditemui dimana-mana, tapi kadangkala manusia gagal Menemui Tuhan(Allah) bila terlalu leka berhibur....

    ReplyDelete
  4. ahahahhaha tak boleh belah vdeo nie... bedekak tgk =)

    ReplyDelete
  5. hahaha. yg nie dh tgok dh haritu. yg laki best tu smpai tertonggeng2. haha

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails