Sahabat adalah perisai diri

Tuesday, February 21, 2012

Gambar Yang Menakjubkan

Salam,
Kak Ros pun tak tau gambar2 di ambik kat mana.....yang pastinya gambar2 ni semua memang menakjubkan....









30 comments:

  1. Suka sangat dengan gambar pemandangan...mendamaikan jiwa yang memandang

    ReplyDelete
  2. NI SEMUA STOK2 GAMBO YANG SAYA SUKA DAN CUBA NAK TANGKAP. :)

    *ALAMAK SORI TERBIG CAPS~

    ReplyDelete
  3. indahnyer kak... :)
    suka tgk gambo2 ni..hehe

    ReplyDelete
  4. wah..tengok gambar nie..ilang sikit streess

    ReplyDelete
  5. assalam ros.. sgt indah pic.pemandangan ini..

    ReplyDelete
  6. memang comel....

    ita biasa lepak kat blog ni hah...cuci mata...teringin nak ambik gambo macam ni kan...
    http://www.difrusciaphotography.com/index.php?cPath=1

    ReplyDelete
  7. cantiknya, sy sangat suka gambar pemandangan matahari terbenam / senja begini...

    ReplyDelete
  8. salam K.rose..sejokkk mata negok gambar2 yg cantik camni.

    Ttg soklan akak ttg sambal kelapa tu..ikut selera masing2.Klu family atie mmg kuat mkn pedas..hihi

    ReplyDelete
  9. sukanya..tenang sungguh
    subhanaAllah..
    paling cantik yang warna chaya oren n warna biru laut

    ReplyDelete
  10. suka sgt pemandangan kt pantai tu.. dgn sunset.. wahhh subhanallah

    ReplyDelete
  11. Salam Farid,

    Mendamaikan dan hilang sat masaalah2 yang dok ada tu kan Farid...he.he.he....

    ReplyDelete
  12. Salam KhaiRin,

    Matahari tengah nak terbenam ni memang nampak cantik sangat...salah satu kelebihan Allah kan Anies....

    ReplyDelete
  13. Salam GadisBunga,

    Mesti banyak dah gambar2 yang menarik dalam stok GB ni....he.he.he...sama lah ngan Kak Ros...

    ReplyDelete
  14. Hi Mr.Clive,

    Eeemmm....setiap ciptaan Allah ni memang semuanya indah2 belaka....tenteram ja bila dok menatap gambar2 ni kan Mr.Clive....

    ReplyDelete
  15. Salam Fabulous,

    Ya betoi tu Fabulous.....Bertapa besar dan agongnya Allah SWT kan....dan bertapa kerdilnya kita ni....

    ReplyDelete
  16. Salam YuYune,

    Betoi tu YuYune....tak dinafikan lah,cantik sangat...

    ReplyDelete
  17. Salam Tiramisu Fatiema,

    Ya Fatiema....sesekali tu kita kena tengok jugak benda2 yang boleh menghilangkan stress ni....he.he.he....

    ReplyDelete
  18. Salam mama,

    Waalaikumsalam mama.....eeemmm....memang indah sungguh ciptaan Allah ni...

    ReplyDelete
  19. Salam eita,

    Terima kasih eita....Kak Ros dah pi tengok dah,semuanya memang cantik2 sangat....

    ReplyDelete
  20. Salam Asmara,

    He.he.he...Cantik sangatttttt.......

    ReplyDelete
  21. Salam Bitt,

    Betoi tu Bitt...EEmmm....suasananya cukup mendamaikan dan amat menakjubkan....

    ReplyDelete
  22. Salam Terbang Bersamaku,

    Sama la ngan Kak Ros ni he.he.he.....

    ReplyDelete
  23. Salam azatie,

    Waalaikumsalam azatie.....ya tenang ja rasanya kan....

    Kepedasannya terpulang kat kita lah ya......Tq azatie...

    ReplyDelete
  24. Salam Maya,

    Selalunya kat laut lah yang paling cantik kan Maya.....

    ReplyDelete
  25. Salam Cik Pipi Tembam,

    Betoi tu....permandangan kat laut lah yang paling menenangkan....

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails