Sahabat adalah perisai diri

Tuesday, March 20, 2012

Berani Tak Bertempat.

Salam,
Ya la kannnn.....hobi seseorang ni kan nya sama......tapi biarlah hobi yang tak menyeramkan dan yang menjamin keselamatan kita kan....

Buatnya binatang2 ni melatah la.....tak ka naya.....

Alamakkkkkkkk......ada orang dok mengendap kita laaaa.....

Adoihhhhh...... lama lagi ka aku nak kena berposing macam ni nihhhh.....rasa macam nak patah pinggang dah nih.......

Adoihhh...geramnya...dah 10 pusingan dah ni....tak mau turun lagi ka budak ni....sabarrr...sabarrr.....sat gi darah tinnggi aku naik pulak...

Amboiiii.... sukanya diaaaa...boleh dok perkuda aku ,macam ni.......

Hang dok beliak mata tengok aku sampai macam tu pasai apa......Awat aku ada hutang ngan hang kaaaa...?

Apa hal pulak mamat ni...,muka semacam jaaaa....jangan dok buang hajat kat sisni sudahhhh......

Gila apa dia ni........dok ukur gigi uku macam tu......tau la gigi aku tak penuh...,kat tengah2 tu tak dak macam gigi dia.....

Woooiiiiii... hang dok buat apa tuuu.....aku geli laaaaaaa..........he.he.heeeee..

He.he.he.....hang dok senyum apa.....hang ingat aku dok buat lawak ka.......

Dia ni tak tau kot  aku panglima berantai kat sini.......boleh dok buat perangai tak senonoh lagu ni kat aku.....

 EEEmmm.....sedapnya peluh dia niii......kalau isi dia mesti lagi sedap nihhhh.......

 Hang jangan dok bagi aku melatah sudahhhh.......kalau hilang kepala hang aku tak bertanggungjawab.......

Aku nak bisik kat hang satu cerita ni......yang hang dok tutup mulut aku tu pasai apaaa......
 
Ishhhh.....berasa hidup lama dah ka dia ni ,dok main2 ngan aku lagu ni nihhh..........

 Sampai hati hang buat kat aku macam ni nooo.....awat kat rumah kita tu tak dak tilam macam ni ka....?

Ishhhh....tak tahannya akuuuu.....busuk betoi la kat budak nihhh.......berapa hari dah tak kena air ni......tengok kaki dia pun aku nak termuntah dah ni.....


12 comments:

  1. Masya-Allah... berani tu memang boleh, kalau dah terlebih berani kena tanggunglah akibat yang tak diduga nantinya....

    ReplyDelete
  2. nie semua bukan calang2 orang nie. kalau tak berani mana boleh dekat ngn haiwan buas tu.

    ReplyDelete
  3. Erkkkk...tidaknya setegar tu nk bela...

    ReplyDelete
  4. hehehehehe... kalau saya dah lari jgn haraplah harimau nak peluk mcm tuu....

    ReplyDelete
  5. ahhhh comelnyee leopard tuu ! hehehe... geram tgok ! mcm kucing je diorg buat kan.. haha.. serigala dgn buaya pon ade. tabikk la !

    ReplyDelete
  6. Eeeeh, mengerikanlah! Hobi apalah gitu tu?

    ReplyDelete
  7. berani betul dieorang tu..
    kalau leeya memang tak la..

    ReplyDelete
  8. kalau kita tgk buaya,lari lingkang pukang...ni kan pulak mamat tu bereng ngan boye...aaaaa...lariiii!

    ReplyDelete
  9. silap aribulan.. mereka mati pun ditangan binatang2 tu... byk dah kes mcm tu kan?

    ReplyDelete
  10. nampak jauh dah pecut lari..hehehe

    ReplyDelete
  11. ngerinya... sat gi minatang tu naik minyak baru depa tauu... naik minyak ekk bkn taik minyak lak ..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails