Sahabat adalah perisai diri

Friday, March 16, 2012

Betoi Ka nih,Besarnya Babi Hutan ni....

Assalamualaikum,
Menyeramkan betoi lah bila tengok babi hutan nih....besar sangat he.he...sekali tengok dah nak macam beruang pun ada jugak.....




"Babi hutan ini diberi nama Babizilla. Beratnya mencecah 473 kg dengan panjang sehingga 3m. Ianya ditemui oleh Jamison Stone , seorang anak berusia 11 tahun di Alabama, Amerika Syaikat, ketika sedang berburu dengan ayahnya dan beberapa rakan lain. Babi itu telah dikejar selama 3 jam sebelum ditembak beberapa kali oleh Jamison."


18 comments:

  1. mak ai besornyer....klu terjumpa nie sure kecut pewut..ilang darah terus...

    ReplyDelete
  2. Rasanya babi hutan di malaysia tak sebesar babi2 di amerika ataupun di negara2 sejuk.

    ReplyDelete
  3. mak aiii besarnya...ngerilah pulak tgk

    ReplyDelete
  4. ini kira nenek moyang segala moyang babi ni...hi hi hi

    ReplyDelete
  5. serem2 blh bt mkn sekampung nih... eeee ngeri

    ReplyDelete
  6. besonya! mesti mamat 4 org tu cakap... kalau buat bbq banyak dapat ni.. hehehe

    ReplyDelete
  7. Salam,

    He.he.he....Kak Ros pun tak besa tengok babi hutan yang sebesar ni....menyeramkan...

    ReplyDelete
  8. Salam KhaiRin,

    He.he.he....memang spisis tu kot Anies......besar sungguh....

    ReplyDelete
  9. Salam,

    He.he.he....dia ikut orang jugak kot kunang kunang.......orang kat negara barat semuanya besar2 belaka kan....

    ReplyDelete
  10. Salam Munna,

    Macam beruang pun ada jugak kan Munna...memang mengerikan lah....besar sangat..

    ReplyDelete
  11. Salam Lya,

    He.he.he...lawak la Lya nih.... besar sangat tuuu..... kalau dah macam kapal he.he.he...

    ReplyDelete
  12. Salam Amie,

    He.he.heeee geli hati Kak Ros baca komen Amie ni.....Ya la Amie... tak tau berapa keturunan dah ni kan....

    ReplyDelete
  13. Salam Norhidana,

    He.he.he.....kenduri 3 hari 3 malam pun belum tentu habis lagi nih....

    ReplyDelete
  14. Salam sudipVSsenduk,

    He.he.he....memang berbaloi kan sudipVSsenduk....

    ReplyDelete
  15. Salam Sal,

    Kalau dia serondoi jip depa tu pun boleh terbalik rasanya....binatang ni dengan jip depa tu nampak sama besar ja kan Sal....

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails