Sahabat adalah perisai diri

Tuesday, March 27, 2012

IKAN BERWAJAH BUAYA?

salam,
Seramnya tengok ikan2 ni.....tengok mulut dia, memang nampak macam buaya kan.....spisis makan orang ka dak nih......









35 comments:

  1. nak kata todak bukan todak kan?

    ReplyDelete
  2. subhanallah..besar & ngeri,ngeeeee!!!

    ReplyDelete
  3. cm ikan naga je nih..wuu bahaya !

    ReplyDelete
  4. wah..besar sungguh..jauh lebih besar drp org

    ReplyDelete
  5. erk badan dia macam ular pon ye gak
    scaryyy

    ReplyDelete
  6. ikan ni kawen dengan buaya kot kak?
    hehee

    ReplyDelete
  7. Salam akak ros..tngok dah macam buaya dah ikan nie..seram tengok..kat mana nie?

    ReplyDelete
  8. Nampak macam ikan sungai yerk? Eee... ngerilah!

    ReplyDelete
  9. Ni drgn fsh la. Ikan ni memang besar. Kat umah wa ada seeko. Tapi keci g panjang dia baru 4kaki panjang.

    ReplyDelete
  10. besarnya ikan ni...ngeri tengok....

    ReplyDelete
  11. besarnya..siapalah nak makan ikan ni..uwekkkkk

    ReplyDelete
  12. takmo makan ikan ni... ngeri tul ..

    ReplyDelete
  13. takmo makan ikan ni... ngeri tul ..

    ReplyDelete
  14. pernah tgk dokumentari pasal ikan ni kat Nat Geo.setailo kot ikan ni,ganas giler...memang antara salah satu predator yang paling top kat sungai...hoho

    ReplyDelete
  15. bentuk muka dia mcm dolphin... hehe. tp gigi buaya... kawen cmpur agaknye. haha :D

    ReplyDelete
  16. Nie ikan Arapaima kalo xsilap...

    ReplyDelete
  17. Salam Anim,

    Rasanya bukan ikan todak kot Anim...pasai mulut dia macam mulut buaya ja kan....tak takut betoi la depa ni kan Anim....

    ReplyDelete
  18. Salam Nuwairani,

    kak Ros rasa ikan ni memang jenis spisis makan orang lah Nani...tengok ja gigi dia tu...mengerikan...

    ReplyDelete
  19. Salam QA's,

    Beraninya depa ni kan QA's....kalau kak Ros tak pi dekat dah dengan air tu....he.he.he...takut...

    ReplyDelete
  20. Salam PCL,

    Kak Ros pun tak tau ikan apa ni PCL, ni lah kali pertama kak Ros tengok ikan ni...mungkin jugak kot ikan naga...tapi bentuknya tu macam buaya ja kan PCL....

    ReplyDelete
  21. Salam Sal,

    Tu yang menyeram kan tu Sal....pasai besar sangat ikan ni...

    ReplyDelete
  22. Salam Lya,

    EEEmmmm....betoi lah Lya...badannya nampak macam ular,kepalanya pulak nampak macam buaya....macam mana tu ...?pelik lah spisis ikan ni kan Lya...takut la kak Ros tengok ikan ni...

    ReplyDelete
  23. Salam Jannah,

    He.he.he....macam2 lah jannah nih....boleh jadi jugak lah kot noooo jannah he.he.he....

    ReplyDelete
  24. Salam Tiramisu Fatiema,

    Waalaikumsalam Fatiema...

    Tu la kan Fatiema memang mengerikan lah ikan ni...rasanya kat tempat kita ni tak dak kot spisis ikan ni...

    ReplyDelete
  25. Salam Kamariah Awang,

    Kak Ros rasa pun macam tu juagak la kamariah......nampak macam kat dalam sungai ja kan...

    ReplyDelete
  26. Salam xkesah,

    Ooooo ya ka....drgn fish rupanya,kak Ros tak tau pun....betoi lah PCL tulis ikan naga..... ikan ni dia boleh membesar sampai besar mana ya....?

    ReplyDelete
  27. Salam Mulut Payau,

    kak Ros rasa
    la...ikan ni boleh besar lagi nih....rupa bentuknya tu memang pelik kan MP...

    ReplyDelete
  28. Salam Kasihredha,

    Kak Ros pun tak tau ikan apa Kasihredha....tapi xkesah ada tulis dalam komen ni,katanya ni drgn fish...

    ReplyDelete
  29. Salam Woofer,

    Boleh makan ka ikan ni Woofer...kak Ros pun geli nak makan eeeeee....

    ReplyDelete
  30. Salam Mayangsayang,

    Kak Ros pun tak sanggup rasanya nak makan ikan yang mengerikan nih....mau belah perutnya macam2 dok ada kat dalam tu kan Mayangsayang eeeee.....

    ReplyDelete
  31. Hi Mr.Clive,

    Ya ka Mr.Clive....adik beradik buaya jugak lah ni ya....ganas..

    Tapi berani sungguh depa ni... memang depa ni pun tak kurang setailonya kan Mr.Clive he.he.he....

    ReplyDelete
  32. Salam Cik Pipi Tembam,

    He.he.he.....kacukan lah ni ya....

    ReplyDelete
  33. Hi Anon,

    Mungkin jugak lah kot noooo....

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails