Sahabat adalah perisai diri

Thursday, March 8, 2012

Kucing Pun Ada Perasaan Jugak Tau.......

Salam,
Ambik masa sikit ja...mai kita layan gambar2 ni sat he.he.he......

Woiiiii....gila paaaaaaaa......Bola ni aku yang punyaaaaa.....................

Sabar laaaaaaaa naih...........tau la mahai.....dia pinjam sat ja tu.... nak up date blog........

Kecik hati la macam ni........hu.hu.hu.....Awat hangpa ingat gigi aku ni busuk sangat ka.........hu.hu.hu

He.he.heeeeeeeee.........tak kan meja kosong ja kot...he.he.heeeeeeeee..........

5 minit lagi kalau dia ni tak berenti buli aku.......memang dia bodo......nak bertukar jadi Hulk dah ni....... 

Adoihhhhh agak2 la nak buat kajian kat atas aku pun.....ni sampai nampak bijik mata ja ni.......

Sapa yang tak nampak ni.......memang dia tak boleh main game bola.......he.he.he...

Sayanggggggg.......jaga you... kalau you tak sambut iiiiii.........

Ha.ha.ha.haaaaaa.......macam mana......macho dak aku.....?

18 comments:

  1. adoii kak ros..saya mmg suke benor la tgk gambo2 kucing comel ni..

    ReplyDelete
  2. Salam kak ros..

    Ololooo..comelnyer..hhaha

    ReplyDelete
  3. kucing mmg comel. tapi saya x suka bela. sebab malas nak jaga.hihi

    ReplyDelete
  4. waaaaa sukenyeee kucing...kt umah my mom dh ada sekor kucing...yahooo...

    ReplyDelete
  5. suke ngn anak tucing yg no 2 tuh... oh rasa nk gomol2 dia

    ReplyDelete
  6. hahahaha
    comel la kucing2 ni
    pagi kak ros =)

    ReplyDelete
  7. Kakak tengok gambar kucing sukalah - comel kan tapi kalau kucing dekat kakak takut...

    ReplyDelete
  8. Salam Ckin,

    He.he.he......bolehhhh....

    ReplyDelete
  9. Salam Fieda,

    Mungkin pasai Allah jadikan kucing sebagai binatang peliharaan kot ...pasai tu lah kita tengok kucing ni nampak comel sangat....

    ReplyDelete
  10. Salam Noorieda,

    Waalaikumsalam....eeemmmm kak Ros pun geram jugak tengok kucing ni....

    ReplyDelete
  11. Salam Lya,

    Betoi tu Lya...kalau kita tak mampu nak jaga dia...baik toksah dok bela.....nanti buat naya dia ja kan Lya.....

    Kak Ros pun tak dak bela kucing.....tapi kak Ros suka sangat tengok kucing nih...

    ReplyDelete
  12. Salam Queenbee,

    Ya ka....mesti best kan....Kak Ros suka ngan kucing ni...tapi kak Ros tak pandai nak menguruskan depa....

    ReplyDelete
  13. Salam Masz,

    He.he.he....comel kan Masz....tambah2 lagi yang dok tengok kat atas tu kan.....he.he.he...

    ReplyDelete
  14. Salam Norhidana,

    He.he.he.....tu tengah dok merajuk tu....jenuh jugak laaaa nak pujuk...he.he.he...

    ReplyDelete
  15. Salam Cheqna,

    Ya selamat pagi....memang comel kan Cheqna...tambah2 lagi yang hitam tu....muka tak puas hati ja kan...he.he.he....

    ReplyDelete
  16. Salam Kakzakie,

    Ya ka...pasai apa Kakzakie takut....?besa kena gigit ngan kucing ka.....?

    Kucing ni memanglah comel,tapi kalau tak kena ngan gayanya,boleh jadi ganas jugak kan Kakzakie....

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails