Sahabat adalah perisai diri

Sunday, March 4, 2012

Mengantuk Tahap Kronik.....(video)

Salam,
Haiiiii...menagantuk sungguh,tapi sayang nak tidur,lagu ni lah jadinya he.he.he.....kesian sungguh la.......

12 comments:

  1. bila dah ngantuk macam ni lah...

    ReplyDelete
  2. Wakeup wakeup...cargasss!! Hehe...

    Membalas ziarah..mekasihhhh :-)

    ReplyDelete
  3. hehehe...obat ngantok kene tido je..

    salam kenal dan terjah cini ;)

    ReplyDelete
  4. hahah comel lahhh dia mengantuk. siann. hehe

    ReplyDelete
  5. hee...

    tp comel jee buat apa pon..hee

    ReplyDelete
  6. alololorhhh comel nyerrr...heee~

    ReplyDelete
  7. Salam eita,

    Ngantuk sangat tapi tak mau tidur...ni lah jadinya...he.he.he....

    ReplyDelete
  8. Salam Mizzura,

    Sama2 Mizzura.....

    Kalau dah sampai macam ni punya ngantuk,bunyi apa pun memang tak dengar dah punya...he.he.he....

    ReplyDelete
  9. Salam Qaseh,

    Salam kenal jugak dari kak Ros....TQ sudi terjah kat sini.he.he.he....

    Akhirnya....tidur jugak dengan aman kan..he.he.he....

    ReplyDelete
  10. Salam Cik Pipi Tembam,

    Tu la kan Cik Pipi Tembam....budak2 kecik ni buat la apa pun kan....mesti nampak comel ja.....

    ReplyDelete
  11. Salam Juliet,

    Memang pun... kan Juliet tetap nampak comel ja,kesian pun ada jugak kak Ros tengok

    Macam mana la orang yang tak sayangkan anak ni ya Juliet...

    ReplyDelete
  12. Hi Mr.Clive,

    He.he.he.....Mr.Clive pun masa kecik2 dulu macam ni jugak pa.....he.he.he....Comel sangat....

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails