Sahabat adalah perisai diri

Wednesday, March 21, 2012

Penat Sangat Kucing ni..(video)

Salam,
Biar betoi kucing ni nihhh.....he.he.he.....penat ka mabuk ka ni.....he.he.he...

23 comments:

  1. ini kucing mabuk minum todi la ni agaknya... haaa3x

    ReplyDelete
  2. ha ha ha.... memang tengah mabuk ni...

    ReplyDelete
  3. hahahaha... penat sgt kot main kejar2. haha.. klakar la kucing nie. geram pon ade..

    ReplyDelete
  4. haha, mcm muke member L yg penat.. haha. ops terlebey suda..

    jom tambah ilmu sikit..=)
    http://lolz-l.blogspot.com/2012/03/turunnya-nabi-isa.html

    ReplyDelete
  5. ahahaha..sedap gomol ni..hehe.. ;)

    ReplyDelete
  6. Salam Kazman,

    He.he.he....sampai putih bijik mata...tengah berangan la tu....banyak mana dia telan pun tak tau la noooo Kazman he.he.he.........

    ReplyDelete
  7. Salam Amie,

    Tu la Amie....sampai tak sedar teruih he.he.he.....Ni kes kecewa nih he,he,he....

    ReplyDelete
  8. Salam Fieda,

    Tak pernah tengok lagi kak Ros kucing pening sampai macam ni he.he.he....

    ReplyDelete
  9. Salam Kunang kunang,

    Tu la kan Kunang kunang...tajam mengalahkan derakula nih he.he.he....

    ReplyDelete
  10. Salam Cik Pipi Tembam,

    Kucing ni kena tindih ngan hantu kot Cik Pipi Tembam he.he.he....

    ReplyDelete
  11. Salam Yusnita,

    Tu la kan Yusnita....tidur mati nih...sampai terjelir lidah pun tak sedar....he.he.he..

    ReplyDelete
  12. Salam L,

    He.he.he letih sangat lah tu,tidur sampai tak sedar diri...tidur mati nih L he.he.he...

    ReplyDelete
  13. Salam sudipVSsenduk,

    He.he.he....bahaya nih...pengsan sampai putih bijik mata...

    ReplyDelete
  14. Salam Nabilah,

    he.he.he...tapi muka dia menyeramkan la Nabilah....tengok gigi dia tu,macam derakula ja he.he.he...

    ReplyDelete
  15. Salam Syira,

    Waalaikumsalam Syira....

    Ya ka pasai apa tak suka ngan kucing ni Syira.....?

    ReplyDelete
  16. Salam dwaty,

    Mungkin jugak la kot dwaty....tengok teruk sampai macam tu sekali kan.....

    ReplyDelete
  17. akakakakkakakakakaka memang lawak la kucing tu....

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails