Sahabat adalah perisai diri

Sunday, March 25, 2012

Rokok Cap Apa Nih....

Salam ,
Tak puas hati lagi kot dengan rokok yang dok ada la ni ....he.he.he....




16 comments:

  1. wow.. huuu. dasat.. teringin nk try kalu gini.. hahaha

    jom tambah ilmu.=)
    sambungan haritu..=)
    http://lolz-l.blogspot.com/2012/03/babi-puncanya.html

    ReplyDelete
  2. wwww....besarnya, satu hari sebatang je la hisap jawabnya hehe

    ReplyDelete
  3. wah ni kenyang makan asap je la jawabnya kak ros

    ReplyDelete
  4. Tu dia aihh rokok! Camana la rupa paru2 dia gamaknya..

    ReplyDelete
  5. fuhhhh...dasyat betul...nak mati cepat gamaknya....

    ReplyDelete
  6. assalam ros..he2x..memang nak cari nahas dia ni..

    ReplyDelete
  7. hahahah baru setailo! ni kalau x mati cepat,xtau la nak kata apaaa...kah3

    ReplyDelete
  8. rokok cap comfirm mati cpt hehehe...
    aduhla seram

    ReplyDelete
  9. haaaa3x.... beso giler rokok tu... rasanya hidup lagi ke tidak sekarang ni mamat tu lagi....

    ReplyDelete
  10. fogging. Agak2 sapa mati dulu.. orang ke nyamuk?

    ReplyDelete
  11. wahhhhh..kalau rokok mcm nie sethn xyah beli rokok..save budget..kene bgtau en somi nie..haha..

    ReplyDelete
  12. kikikiki.. dasyat... muat mulut...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails