Sahabat adalah perisai diri

Tuesday, March 13, 2012

Serangan Ikan Carp.....(video)

Salam,
Tu dia banyaknya ikannnn........tak payah dok pancing dah...,dia lompat sendiri ja masuk kat dalam bot tu...he.he.he....menyeramkan pun ada jugak nih......

8 comments:

  1. ala... x leh tgk la.. kat opis kena block

    ReplyDelete
  2. haha sama ngan Nureen...xleh tgk jugak..kene block... :P

    ReplyDelete
  3. assalam kak ros..
    wah..kalau kita jumpa macam ni pasti seronok lah kak..tak payah pancing2 lagi dah..terus masuk dalam bot..hehe

    article tentang ibu yang dtinggal kat abwah tu ..hari tu..kita nangis aje bila tengok video ibu tu ..shukur alhamdullilah dah settlelah sekarang ni ya..

    ReplyDelete
  4. takmo la.. takot pon ya.. tajam jugak muncung ikan2 tu kan..

    ReplyDelete
  5. wau wauuu wauuu
    sakit juga kalau kena nih

    ReplyDelete
  6. jangan ada di antaranya seekor ikan pirana sudahlaaa...

    ReplyDelete
  7. yuuuu..takut..hehe tak berani ikan hidup ni..hehe nak share la..hehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails