Sahabat adalah perisai diri

Sunday, April 22, 2012

92 Tahun Masih Sihat Apakah Rahsianya...(video)

Assalamualaikum,
Hebat betoi la mak cik ni tak padan dengan umurnya.....
Benda apa pun tak kan mustahilkan kalau kita rajin dan banyak berusaha walau dalam apa bidang sekalipun....inilah hasilnya...




6 comments:

  1. Assalamualaikum cik Ros,

    Umor kita ni...milek Tuhan. Dia kata 'kun' je, kita pun, kunn....le! Namun, hargailah bersungguh-sungguh akan kurnianNya! Wallahualam.

    ReplyDelete
  2. muka makcik ni mcm makcik yg belakon dlm filem titanic tu kan....hehehee

    ReplyDelete
  3. selalunya orang2 tua pantang minum air sejuk...kalau kita ni pantang nampak air sejuk! mesti nak minum

    ReplyDelete
  4. INGIN SENTIASA MUDA...SENTIASA SENYUM DAN CERIA HIHIHI MEMANG BERTENAGA NENEK DALAM VIDEO TUE..

    ReplyDelete
  5. Cerianya hidup nenek tu yer... Apa agaknya amalan pemakanannya..?

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails