Sahabat adalah perisai diri

Friday, April 6, 2012

Drama cemas suami mahu kelar isteri

Assalamualaikum,
Ya Allah.....takutnya Kak Ros.....Inilah jadinya kalau kita di bawah pengaruh najis dadah ni kan....dah tak kenai lagi dah orang2 yang kita sayang dan sanggup buat apa saja demi untuk mendapatkan apa yang kita mau....

SAKDAWUT menghisap rokok sambil mengacukan pisau dekat leher isterinya di sebatang jalan raya di Bangkok semalam.

BANGKOK -
Seorang lelaki, Sakdawut Hamsiri mengacukan pisau dekat leher isterinya dalam drama tebusan yang berlaku selama enam jam di Thailand.

Sakdawut yang bersenjatakan sebilah pisau menawan isterinya, Thawee Naiyanit di sebatang jalan raya di sini semalam.

Lelaki berusia 30 tahun itu nekad menjadikan wanita berkenaan sebagai tebusan dan berulang kali menolak permintaan polis supaya mangsa tersebut dibebaskan.

Insiden tersebut hanya berakhir apabila polis menggunakan pistol renjatan elektrik terhadapnya.
Dia ditangkap dan dibawa ke sebuah balai polis untuk disoal siasat selepas rebah terkena renjatan itu.
Polis kemudian memberitahu, Sakdawut berada di bawah pengaruh dadah ketika insiden tersebut berlaku. - Agensi


15 comments:

  1. so, jauhilah dadah...

    morning...

    ReplyDelete
  2. Itulah akibatnya bila dadah menguasai minda... ?:(

    ReplyDelete
  3. Na'uzubillah Himinzalik... pandai juga polis Thai..

    ReplyDelete
  4. aikk.... macam2x... mintak2x lah dijauhkan dari keluarga kita kan...

    ReplyDelete
  5. haii kak ros! rindu la. hehe. nak berblog ngan kak ros ! :)

    # kak ros sihat? heee

    ReplyDelete
  6. ish ish ish.. kalau diri dah dikuasai nafsu...


    assalamualaikum kak ros! :)

    ReplyDelete
  7. subhanallah..tkutnyeee...mohon agar d jauhkan dr saudara kita..

    ReplyDelete
  8. ya ALLAH..mcm mana la perasaan isteri die time tuh..mintak dijauhkan lah..

    ReplyDelete
  9. sanggup tu buat tebusan isteri sendiri...teruk la pengaruh dadah ni,apapun sanggup.

    ReplyDelete
  10. mmg krn dadah org sanggup buat apa saja.. sbb tu dadah tu haramkan...

    ReplyDelete
  11. suke blog ni.. simple tapi cantekk :)

    Jumpa anda di blog Ben Ashaari..
    Nice Blog  Jemput singgah ke blog saye.
    Budak baru mahu belajar, komen la ea, TQ
    fahmieaustin.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Masya-Allah. org sanggup buat apa je demi dadah

    ReplyDelete
  13. ehem..dadah blh menyebabkan manusia hilang pertimbangan..kesian kat wife dia..hu2x..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails