Sahabat adalah perisai diri

Tuesday, April 10, 2012

Gajah Selamat Anak Daripada Lemas...(video)

Assalamualaikum,
Binatang pun tau sayangkan anaknya....Depa pun tau yang anak ni adalah anugerah Allah yang tak ternilai kat depa kan...Sanggup gadai nyawa sendiri demi anaknya,bukannya bunuh anak sendiri demi nyawanya....

Terharu sungguh la kak Ros tengok bila video ni.....

7 comments:

  1. aaa...terharu nengok haa...dalam tuu......mak nya cuba jugak la selamat kan....manusia ja yg setengah2 ni bukan nk tlg ank...buang ank lagi...huhuuhuuu

    ReplyDelete
  2. sedangkan binatang pun tau sayangkan anak dia..
    manusia???
    hurm..

    ReplyDelete
  3. Subhanallah,

    Besarnya kasih sayang seorang ibu. Allah dah tanamkan dalam hatinya perasaan kasih dah sayang.

    Binatang makhluk yang akur dengan perintah Allah, sayangnya kita manusia yang diberi akal, kadang2 boleh ada golongannya yang menidakkan fitrah ini.

    ReplyDelete
  4. bapak gajah pun nak naik terkial2x inikan pula yg anak gajah tu... haiwan pun tahu nilai kasih sayang antara bapa dan anak... selamat hari bapa sedunia... heee3x bila tu yee...

    ReplyDelete
  5. bagusnya...

    ni pagi tadi kot ada berita bapak hambun anak yg konon nya hyper ke dinding.. rasa nak hambun je bapak tu ke dinding..

    ReplyDelete
  6. assalam..
    macam mana lah manusia sanggup buang ank sndr sedangkan haiwan ni pun tau sygkan ank..

    ReplyDelete
  7. ehem sedangkan binatang pun tahu sayangkan anaknya..tapi manusia ?..hu2x..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails