Sahabat adalah perisai diri

Monday, April 16, 2012

Gambar Pelik.....

Assalamualaikum,
Ishhh....betoi ka gambar ni......kalau lah betoi,memang sangat2 memalukan kaum sejenis dan yang paling utama sekali adalah agama sendiri lah kan.......

13 comments:

  1. hakikatnya mmg bnr kak...ms keje mula2 dulu slalu nmpk fenomena mcm ni...

    ReplyDelete
  2. Salam sis! Otak aku lebih berat mengatakan bahawa, pompuan Melayu tu tak beli nombor ekoq! Maybe ada urusan lain. Cina ni, perniagaan dia, bukan sejenis! Jaga persepsi kita! Silap teka, malaikat rekod dlm buku!

    Uhuk uhuk...!!!

    ReplyDelete
  3. Macam kes Pej Ugama cekup pompuan Melayu tak posa di A&W. Check i/c....kristian! Keputusan yg dibuat hanya berpandukan slide selapis semata-mata, amat merbahaya!

    ReplyDelete
  4. Sikap mudah terkejut, terpengaruh lantas suka spontan judgement dlm masyarakat Melayu, patut dibuang! Klu perlu, contohi cara org cina berfikir & bertindak berlandaskan mathematik!

    ReplyDelete
  5. Bertudung pulak tu. Sanggup buat apa yg Allah larang.

    ReplyDelete
  6. itu secara terang-terangan..yg tak nampak lg bahaya.

    ReplyDelete
  7. alamak? apa dah jadi ni?
    atau diaorang tu tukang sapu kat situ tak?

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails