Sahabat adalah perisai diri

Sunday, April 15, 2012

Kejam..Bapa sendiri bunuh bayi perempuannya kerana dia menginginkan anak lelaki

Assalamualaikum,
Tak bersyukur dengan apa yang Allah bagi.....Malang sungguh bayi ni mendapat seorang ayah yang sangat kejam....sanggup membunuh anak sendiri pasai tak puas hati ja.....Sepatutnya dia kena sedar kalau tak dak orang perempuan ni mana nak mainya dia tu....Dia pautnya sedar yang mak dan isterinya tu pun dari orang golongan orang perempuan....


Gara-gara menginginkan bayi lelaki, bayi perempuan berusia tiga bulan ini dipukul ayahnya hingga mati.
Satu lagi bukti yang menunjukkan ramai ibu bapa di India masih memilih jenis kelamin anaknya. Bayi lelaki tetap menjadi keutamaan berbanding perempuan.

Hal inilah yang menyebabkan Neha Afreen yang baru berusia tiga bulan, mati kerana kegagalan jantung di sebuah rumah sakit di Bangalore, India, setelah tiga hari memperjuangkan hidupnya.

“Kami berusaha menyelamatkan Afreen. Kami gagal, luka-luka itu menyebabkan dia meninggal,” ujar seorang eksekutif rumah sakit, Gangadhar Belawadi.


Afreen dibawa ke rumah sakit dengan luka di kepalanya, kesan kecederaan dan bekas gigitan di sekujur tubuhnya. Hal ini menyebabkan masyarakat India berang dan si ayah ditahan awal minggu ini.

10 comments:

  1. Baru semalam, kat Ipoh, sorang bapak setan pijak anak dia sampai mati!

    Jenis tak kenai Tuhan. Jenis yg tak paham, kenapa dia boleh ujud didunia ni.....! Barangkali, sebab berlakunya adalah kerana tekanan hidup. Tenggelam punca utk menghadapinya!

    Jadik puan2, beringatlah, jika tekanan itu dtgnya dari perbuatan suami, misalnya, pasang satu lagi ke, toksah kalut! Rilek & senyum...!

    Ok tak Mak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum Bujang,

      Spisis ni bukan manusia lagi dah...depa ni syaitan yang bertopengkan manusia ja....

      Hang jangan pandai2 dok ajar ajaran sesat pulak,kalau dah pasang satu lagi tu mana boleh dok rilek lagi dah...he.he.he...

      Delete
  2. aduhai...jadi mangsa pula...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum Sal,

      Berani dekat yang lemah ja kan sal.....memang tak layak langsung bergelar bapak......

      Delete
  3. sedih tgk nasib yg menimpa anak kecil tu.....sepatutnya dibelai dengan kasih sayang bukan dibadai dgn pukulan.....

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum myda,

    Betoi tu myda.......nasibnyalah dapat bapak syaitan.....

    ReplyDelete
  5. kejam! kasihan, di syurga tempat bayi ini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum etuza,

      Memang kejam sangat.... sanggup bunuh anak kandung sendiri yang masih bayi lagi pulak tu....

      Delete
  6. ehem kejamnya perbuatan ayah tu..manusia semakin hari semakin hilang perasaan kasih sayang..hu2x..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum mama,

      Betoi tu mama.....Bukan orang luar lagi dah... bapak pulak dah sanggup buat sampai macam ni sekali kat anaknya sidiri,tempat yang sepatutnya menjadi tempat perlindungan ...

      Delete

Related Posts with Thumbnails