Sahabat adalah perisai diri

Monday, April 9, 2012

Lelaki Cari Awek VS Lelaki Cari Isteri

Assalamualaikum,

Semua kaum hawa patut tau perkara2 yang macam ni insyaallah kita tak akan tertipu dengan pasangan kita nanti.....


LELAKI NAK CARI AWEK

• Tak kisah laa dia freehair atau bertudung
• Pakai seksi dan ketat satu kelebihan
• Nak yang kulit putih jer , muka cantik tu paling dia nak
• Tak kisah dia perangai macamana pon. Notty lagi dia suka
• Boleh keluar rumah anytime , anywhere.
• Nak yang gedik sana , gedik sini. Boleh pegang-pegang, sedap-sedap.
• Ada DARA ke takde ke tu belakang cerita. Kalau takde DARA , tu satu peluang baik punye !

LELAKI NAK CARI ISTERI

• Nak yang ALIM dan menutup aurat tu WAJIB !
• Reti hormat orang tua
• Nak yang pandai dekat dapur. Reti masak-masak
• Tak kisah cantik ke tak janji sejuk je mata memandang
• Nak cari yang pandai jaga maruah ! Tak boleh ada lelaki lain sentuh
• Cari yang pandai jaga diri. Tak curang bila dia kerja
• Nak yang SUCI jer ! Ada DARA tu WAJIB !

RENUNG-RENUNGKAN . ^_^

sumber: informasi.my

5 comments:

  1. betul sokong seratus persen hihihi

    ReplyDelete
  2. betul tu.. tapi zaman sekarang susah nak cari perempuan mahal gitu.. :))

    ReplyDelete
  3. menjadi mahal ini ada harga yang mahal yang perlu dibayar.

    tapi insyaAllah outcomenye berbaloi.. :)

    ReplyDelete
  4. sbb tuh ada kengkawan nurul dulu yang lelaki kalau awek2 bukan main cekcci tapi lastly jumpa-jumpa tanya dah kawin lum bape anak tgk2 isteri dia bukan main lawa n sopan lagi=)alhamdulillah

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails