Sahabat adalah perisai diri

Tuesday, April 3, 2012

Pameran tubuh manusia

Assalamualaikum,
Mesti dia tak pernah menyangka yang suatu hari ,tubuh badannya akan dijadikan sebegini rupa...Di pamerkan dan dijadikan kajian untuk orang ramai...Kesian kan.....

TUBUH manusia lelaki dilihat oleh dua wanita. - REUTERS

BUDAPEST - Satu pameran tentang tubuh badan manusia diadakan di Pusat Reka Vam di sini semalam.
Pameran itu menunjukkan spesimen tubuh manusia yang telah dipulihara melalui satu proses inovatif.
Para pengunjung akan dapat melihat sistem dan organ manusia yang telah dipulihara dengan baik. -reuters


9 comments:

  1. Kadang sebab utk sistem pembelajaran terpaksa juga. Ngeri juga kan..

    ReplyDelete
  2. Salam Ros,

    Kesian dia, tak mati pun tak ada ketenangan, terus diganggu.

    ReplyDelete
  3. diawetkan utk kajian...kasihan...

    ReplyDelete
  4. eeee seram jugak ye...ni utk tujuan kajian kan..

    ReplyDelete
  5. kecian la.. x tenteram la roh2 mereka kan

    ReplyDelete
  6. dana mmg tak pg lah pameran gini kak...serem

    ReplyDelete
  7. pasti jd phatian budak2 medic. klau ssl rs nya t.nak lah tngok, takut!

    ReplyDelete
  8. ehem..kesiannya, dah mati tapi tak disemadikan dgn betul..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails