Sahabat adalah perisai diri

Wednesday, April 11, 2012

RESTORAN DIPUCUK POKOK THAILAND | GAMBAR

Assalamualaikum,
Kalau Kak Ros terang2 dah memang tak boleh nak p menjamu selera kat restoran ni punya he.he.he pasai kak Ros fobia ngan tempat tinggi....Best tu....memang best la jugak tempat ni,nampak unik dan cantik sangat permandangannya kan....tapi kak Ros rasa macam bahayanya pun ada jugak nih...Tengok masa nak hantar menu tu pun ekstrem gila he.he.he......










Sumber gambar....

7 comments:

  1. betullah tak makan pun tak pe lah kat sini..heee

    ReplyDelete
  2. Ya Allah... Macam2 idea orang ni nak mencari kelainan yer... Konsep sarang burung restoren tu..!

    ReplyDelete
  3. Berkenan la! Saya memang suka tempat2 tinggi macam tu. Teringin la pulak nak pi..Dapat snap gambaq cantik nih! :)

    ReplyDelete
  4. cantik dan kreatif......psssttt..tengah berangan makan kat situ...hehehe

    ReplyDelete
  5. tak sanggup acik ros..acik pun fobia

    ReplyDelete
  6. nak merasa suasana tu tp cm gayat je nih...mcm2 hal lah nak bersantai...

    ps..t.kasih, pcl kekal ada diblog list anda.

    ReplyDelete
  7. ehem cantik & indah tempatni..kat malaysia kalau ada ..mama pun teringin nak makan kat situ..he2x..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails