Sahabat adalah perisai diri

Sunday, May 20, 2012

Iklan Terbaik....

Assalamualaikum,
Iklan2 yang macam ni lah yang memang patut kena ada banyak kat Malaysia ni kan....pasai negara kita ni adalah sebuah negara Islam.....Benda2 macam ni lah mesti kena dok  ingat memperingati selalu diantara kita semua....Iblis ni dia tak akan jemu dan tak akan sesekali berputus asa dengan kerja dia.....Sama2 lah kita semua berusaha melawan hasutan dan godaan iblis laknat ni.......



9 comments:

  1. mmg patot ade..kalo ade x kne gam ke sape yg kuarkn iklan cam gini sis?

    ReplyDelete
  2. diorang keluarkan iklan yg ada market.. boleh jana keuntungan..

    ReplyDelete
  3. salam ros..kalau betul ada..bagus sangat

    ReplyDelete
  4. klu iman sarat didada..x perlu iklan mcm ni..tp klu ada lg bagus utk yg lupa diri..

    ReplyDelete
  5. akak ni pandai pilih bende2 menarik yang dikongsi kat blog ni...hehehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails