Sahabat adalah perisai diri

Saturday, May 19, 2012

Pertama Di Dunia,Hebat Betoi La......

Assalamualaikum,
Macam2 ciptaan manusia ni kan untuk keselesaan hidup kat atas muka bumi ni.....Hebat dan kreatif sungguh...semoga rekaan depa ni berjaya lah......cuma Kak Ros harap tu,jangan lah terlalu asyik dok pikir nak keselesaan ja......mesti pikir tentang keselamatan jugak jangan sampai jadi trajedi pulak nanti kan....

Jangan ada monyet dok bergayut depan pintu rumah dah la he.he.he.... 

Ia dapat menapis habuk-habuk dan menyerap CO2 dan membebaskan oksigen dan lindungi anda daripada radiasi

Menara ini dapat memberikan penghuninya persekitaran yang lebih bersih dan udara yang segar

Kreatifnya....

Nyaman ja kan

Bosco Verticale ini merupakan projek untuk membuat apartment

Bosco Verticale pertama didunia..

struktur bangunan Bosco Verticale

penerangan kegunaan menara hutan ni

ada terdapat 900 batang pokok pada bangunan ini dengan ketinggian 3, 6, dan 9 Meter

Bosco Verticale dalam pembinaan


Sumber


7 comments:

  1. macam semak pulak tengoknya. tapi bagus la dapat udara nyaman dari pokok2

    ReplyDelete
  2. assalam ros..maaf baru kesini..sibuk uruskan majlis ank mama aritu..lepas tu tak sihat..hu2x..mama teringin nak memiliki rumah comil tu..rasanya tak dapat kot..he2x..

    ReplyDelete
  3. salam kak ros..
    w/pun udara dia bersih tp takut jg bila pokok tu semakin membesar dah mcm duk dlm hutan je..x takut ke lama kelamaan dinding bangunan akan retak disebabkan pokok2 tu..

    ReplyDelete
  4. Kekejaman Terhadap Orang Muda - ( Lihat sendiri BUKTI, Kenapa kami KELUAR UMNO dan TAKKAN kembali lagi. Buktikan jika ia PALSU )
    1~BUKTI 1 * (MESTI TONTON)
    2~BUKTI 2 * (HOT)
    3~BUKTI 3
    4~BUKTI 4
    5~BUKTI 5 * (HOT)
    6~BUKTI 6
    7~BUKTI 7
    8~BUKTI 8
    9~BUKTI 9
    10~BUKTI 10

    ~ Orang Muda Geng Kita - Usaha Dengan Doa ~



    Kami Mahu Generasi Muda Terengganu Jadi Perdana Menteri Malaysia Ke-7 Sebelum PRU ke-13 Tanpa Perlu Berdolak-dalik!!
    (Bukti kukuh)
    1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=32381
    2 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28065.html
    3 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22146
    4 ~ http://www.selatanonline.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=196#196

    5 ~ http://www.detikdaily.net/v6/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=1






    p/s: Ubahsuai (copy&paste) dari 'Abang Sayang'

    ReplyDelete
  5. Macam2 dia orang ni....tapi nmpak macam semak jer....

    ReplyDelete
  6. mula tu nampak macam best.. bila baca komen2, betul gak,kot la tetiba retak dinding2 tu tak ke haru..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails