Sahabat adalah perisai diri

Thursday, June 14, 2012

Demam Panas.....

Assalamualaikum,

Lamanya rasa Kak Ros tak mai jengok kawan2 kat sini...rindu pulak,harap semuanya sihat2 lah ya...baru hari ni kak Ros boleh bangun sikit,dah seminggu dah kak Ros tak sihat demam panas,selsema,batuk dan sakit kerongkong..rasa masih lemah dan letih lagi ni..susah hati Kak Ros,baju pun banyak lagi yang tak jahit....EEmmm anak2 dah marah dah nuuuu.......ok lah ya.... nanti Kak Ros tulis lagi...

34 comments:

  1. assalam..semuga ros cepat sembuh..amin..dan jgn lupa mkn ubat ya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumsalam mama,

      Terima kasih ya mama doakan Kak Ros....ya Kak Ros akan ingat pesan mama tu,Alhamdulillah dah semakin ok dah ni mama.....

      Delete
  2. Sekarang cuace tak menentu tu mudah dapat demam...semoga cepat sembuh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum lelamaisara,

      Betoi tu lelamaisara....sat hujan,sat panas lepas tu berjerebu pulak tu....Terima kasih ya lelamaisara doakan Kak Ros....dah semakin sihat dah ni ....

      Delete
  3. tak pee... rehat untuk kesihatan diri tu lagi penting .... semoga cepat sihat yee...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum Kazman&Sue,

      Terima kasih ya Kazman& Sue doakan Kak Ros...terharu sungguh Kak Ros,semua kawan2 ingat dan doakan Kak Ros....Alhamdulillahhh..Kak Ros dah semakin sihat dah ni....

      Delete
  4. kalau kat bangi ni mmg tgh panas terik hari2..kalau kurang minum air mmg mudah demam..ni pun rasa mcm nk demam. ^_^

    moga cpt sihat ya!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum Ujie,

      Betoi tu Ujie....la ni memang cuaca panas sungguh,cepat2 lah p makan ubat ya nanti melarat susah...Terima kasih ya Ujie doakan Kak Ros...dah semakin ok dah ni....Alhamdulillahhhh....

      Delete
  5. makan obat... moga cepat sembuh ya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum Mulan,

      Terima kasih ya Mulan doakan Kak Ros...dah semakin ok dah ni he.he.he....

      Delete
  6. Replies
    1. Assalamualaikum Norzie,

      Terima kasih ya Norzie doakan Kak Ros....

      Delete
  7. Replies
    1. Assalamualaikum ayu,

      EEEmmmmm....Alhamdulillah dah semakin sihat dah ni ayu.....

      Delete
  8. salam akak Ros,
    semoga cepat sembuh sepenuhnya....
    makan ubat tepat pada masa ye kak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum idasm,

      Waalaikumsalam .....Terima kasih ya idasm doakan Kak Ros...Kak Ros akan ingat tu...

      Delete
  9. salam kak ros
    muga cepat sembuh dan kembali ceria

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum Farid,

      Waalaikumsalam....Terima kasih ya Farid doakan Kak Ros....Alhamdulillahhhh...dah semakin sembuh dah ni he.he.he.....

      Delete
  10. salam gan ...
    menghadiahkan Pujian kepada orang di sekitar adalah awal investasi Kebahagiaan Anda...
    di tunggu kunjungan balik.nya gan !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum,

      Waalaikumsalam......Terima kasih ya,sudi datang ziarah Kak Ros di sini....InsyaAllah kak Ros akan berkunjung kesana nanti.....

      Delete
  11. salam kak ros,

    semoga cepat sembuh kak. jangan lypa makan ubat tau :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum Jannah,

      Waalaikumsalam....Terima kasih ya Jannah doakan Kak Ros...Kak Ros akan ingat pesanan Jannah tu... Alhamdulillah kak Ros pun dah semakin ok dah ni...

      Delete
  12. Replies
    1. Assalamualaikum MP,

      Terima kasih ya MP...ingat dan doakan Kak Ros...

      Delete
  13. moga sembuh seperti sediakala kak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum Rohah,

      Terima kasih ya Rohah....doakan kak Ros...Dengan doa kawan2 semua alhamdulillah Kak Ros dah semakin ok dah ni....

      Delete
  14. Ha en fin midsommar och dröm vackra drömmar..
    Kram Aurora

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Aurora,
      Tack för besöket och ha en bra dag för dig också ..

      Delete
  15. Semoga Kak Ros cepat sembuh.. Jangan lupa makan ubat ye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum Nur-nba,

      Ya Kak Ros akan ingat pesanan tu...terima kasi ya Nur doakan Kak Ros....

      Delete
  16. Slm kenal Ros, cuaca panas mmg tak selesa, batuk lg. Bnyk minum air ye...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum Zana,

      Ya.... salam kenai jugak dari kak Ros....Betoi tu Zana cuaca panas sangat la ni,kerongkong Kak Ros masih dok sakit lagi....ya...kak Ros akan ingat pesanan Zana tu....terima kasih ya....

      Delete
  17. THANKS FOR THE VISIT.
    A BIG HUG FOR YOU
    I WISH YOU A GOOD WEEKEND.

    ReplyDelete
  18. Hi Ariel,

    Thanks to you too for visiting mine! ^_^
    Have a great weekend to you too Ariel..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails