Sahabat adalah perisai diri

Saturday, June 23, 2012

Hati Yang Mulia....

Assalamualaikum,
Terharu dan tersentuh sungguh Kak Ros tengok gambar nih......walaupun diri dia tak sempurna macam orang lain tapi,hatinya cukup mulia kan..






17 comments:

  1. k.ros, iktibar buat kita yang sihat dan sempurna tubuh badan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum Anim,

      EEEmmm.... betoi tu Anim...mulia sungguh hatinya kan Anim....

      Delete
  2. tak sempurna di mata, tapi hatinya begitu sempurna...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum rasp,

      Sebab tu lah kita jangan dok pandang manusia ni dari luaran kan rasp......

      Delete
  3. Replies
    1. Assalamualaikum Dylla,

      Ya...Kak Ros pun sama he.he.he.....setuju ngan Anim jugak..

      Delete
  4. assalam ros..menilai seseorang buat dari sifat yg sempurna..tapi dari keikhlasan hatinya..hu2x..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum mama,

      Waalaikumsalam......Betoi tu mama...yang pentingnya hati kan mama....

      Delete
  5. dia boleh , tak kan kita yg mcm ni tak bolehh..ambil iktibar...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum PCL,

      Ya sama2 la kita ambik iktibar.....moga2 kita punya hati yang semulia macam tu kan PCL....

      Delete
  6. Mulianya..malu kita yg smpurna tubuh badan ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum ana fatihah,

      EEEmmmm... betoi tu ana....mulia sungguh hati dia kan ana....

      Delete
  7. subahanaAllah..terharu kemuliaan hati manusia..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum Sal,

      Alangkah indahnya kalau semua manusia macam ni kan Sal....

      Delete
  8. semoga beri kesedaran buat kita yg sempurna ni kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum,

      Yaaaa.....betoi tu...kesedaran ni amat penting..

      Delete

Related Posts with Thumbnails