Sahabat adalah perisai diri

Thursday, June 28, 2012

Kecantikan Cottages di Dunia

Assalamualaikum,
Cantik sungguh reka bentuk rumah2 ni kan,suasananya pun memang nampak nyaman sangat.....




























23 comments:

  1. Replies
    1. Assalamualaikum rozie,

      Emmmmmm cantik sangat kan rozie......sejuk ja mata tengok suasananya...

      Delete
  2. sejuk mata saya pagi2 ni kak...hhehehhee lama tak tengok kak ros...hope sihat2 jek :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum Bitt,

      ya rasa tenang ja bila dok tengok benda2 yang indah ni kan Bitt..

      Tak pa Bitt kak Ros paham,kerja kita ni bukannya kat sini ja kan,macam2 lagi kerja yang dok tunggu tu,tambah2 lagi ada anak2 kecik yang aktif....kak Ros pun macam tu lah jugak Bitt,bila ada masa baru lah boleh p ziarah kawan2 semua....

      Alhamdulillah lah Bitt,kak Ros baru ja sihat dari demam panas...dekat sebulah lah jugak tak sihatnya tu

      Delete
  3. sy mmg suka umah2 mcm ni tp kt mesia ni cuaca panas-sejuk kureng sesuwai.. nnt org kata baik dok dlm utan heheheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum KhaiRin,

      Tu la kan Anies...cantik sangat rumah2 ni kan,tapi tak sesuai pulak kat negara kita...

      Tak pa lah Anies kita tengok ja sudah lah he.he.he....

      Delete
  4. Replies
    1. Assalamualaikum ieeda,

      Emmmm rasa damai dan nyaman ja tengok rumah dan tempat ni kan ieeda.....

      Delete
  5. Replies
    1. Assalamualaikum QueeN TerataI,

      Betoi tu QueeN TerataI....penuh dengan pokok2 yang hijau dan banyak bunga2 yang berwarna warni kan...sangat indah..

      Delete
  6. Replies
    1. Assalamualaikum UniMeOw,

      Betoi tu UniMeOw,teringin Kak Ros nak tengok macam mana rupa bentuk kat dalam rumah tu..he.he.he..

      Delete
  7. A single rose can be my garden... a single friend, my world..
    Hugs Aurora

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Aurora,

      Agreed with that...=D

      Delete
  8. Replies
    1. Assalamualaikum Mulan,

      Emmmm....tak jemu tengok kan Mulan...he.he.he..

      Delete
  9. nak gi honeymonn kt tmpt2 tue la. cantek ngt (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum miss,

      Ya ka miss,bestnya Kak Ros dengar....boleh ikut sama dak?he.he.he...

      Delete
  10. Replies
    1. Assalamualaikum Eye_nee,

      Teringin nak tengok macam mana reka bentuk kat dalamnya,mesti lagi canti kan...

      Delete
  11. comelnyer...
    rasa macam duk kat alam fantasi kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum eita,

      ya la eita....reka bentuk yang kreatif dan unik sangat kan...
      kak Ros pun dok berangan ja bila tengok rumah2 ni he.he.he...

      Delete
  12. ehem cantiknya..kalau dapat satu pun ok jugak..he2x..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails