Sahabat adalah perisai diri

Sunday, July 29, 2012

Fenomena Sweet Couple di Pahang...(Video)

Assalamualaikum,
Keputusan yang bijak dan sangat tepat...biarlah muda,biarlah apa orang nak kata asalkan kita buat perkara yang baik disisi Allah.....daripada dok buat maksiat,buang anak sana sini, lebih baik kahwin...Tahniah la buat ibu bapa pasangan...,kerana memberi sokongan moral dan fizikal pada anak2 yang terjebak dalam bercinta diusia muda ni....demi berlakunya perkara2 yang tak diingini...

Semoga pasangan ni bahagia,dapat menjalankan tanggungjawab masing2 dan jugak berkekalan hingga kehujung nyawa....

20 comments:

  1. mesi mak pak org loaded ni...sbb masih skolah lg da kawen

    ReplyDelete
  2. bagus lah kawen awal. takde buat maksiat asek p dating2 je. semoga berbahagia hingga akhir hayat

    ReplyDelete
  3. cheqna cuma tertanya2
    diorang masih sekolah kan??
    dan KPM mengizinkan pelajar sekolah kahwin ke???maksud cheqna kan dulu2 student sekolah tak leh kahwin selagi bergelar pelajar sekolah...
    pepun moga mereka bahagia buat selamanya

    ReplyDelete
  4. biase kes2 gini dapat kelulusan mahkamah dlu..kene ade surat kebenaran la ni..majlis grand bagai...mak ayah berharta kut sis..

    ReplyDelete
  5. alahai! mudanya pasangan nie..saya pun tertanya2 jugak,boleh ke diorg nie jaga anak diusia semuda ini?takut2 anak yg jd mangsa,pengabaian,penderaan...yelah darah muda...belum puas enjoy lagikan...

    ReplyDelete
  6. Kakak terfikir anak dara kakak yg sulung 16 tahun masih bergelumang dgn buku Ros.

    Lepas kawen boleh ke dia nak kerja dgn usia baru 16 tahun. Atau kakak rasa keluarga mereka loaded tanggung semuanya.

    ReplyDelete
  7. semoga mereka teruskan pelajaran jgn sesiakan usia muda nyer...

    ReplyDelete
  8. alhamdullilah sekurang2nya terhindar dari maksiat.. semoga berkekalan ...

    ReplyDelete
  9. kalau itu yang terbaik... mampu... ada baik dinikah kan... kita doakan yang terbaik tuk pasangan muda ini..

    ReplyDelete
  10. Muda sgt tu.. apepun moga diaorg matang dlm urusan rumh tgga nanti!

    ReplyDelete
  11. Pengantin Perempun sebaya anak kedua saya...mudanya pengantin ni..semoga kekal bahagia ke akhir hayat...

    ReplyDelete
  12. Lepas ni jadi atok dan nenek vouge la mereka ni....tahniah.
    Salam Ramadhan dari kami utk Ros sekeluarga.

    ReplyDelete
  13. assalam kak..
    bukan ke dorang dlm kategori bwh umo??senang plk dpt keizinan dr pihak berwajib ye..btw semoga mahligai yg dibina berkekalan hingga akhirnya..

    ReplyDelete
  14. Sekarang ni macam2 hal. Bersekolah ker mereka nanti......

    ReplyDelete
  15. lepas baca dekat sinar harian tadi terus google n tengok video dorang..sweet sangat..:)
    lebih baik kahwin kan dari bercinta taktaw mana hala tuju..
    semoga berbahagia to both newly weds..:)

    ReplyDelete
  16. alhamdulillah...selesai sudah ;)

    salam kenal dan follow sini :D
    meh singgah ket sini

    http://lobaksusue.blogspot.com/2012/07/peserta-masterchef-follow-qr.html

    ReplyDelete
  17. Semoga mereka bahagia mnjlni bahtra prnikahan shingga syura..amin

    ReplyDelete
  18. Semoga mereka bahagia.Klik semua iklan di blog ni.

    ReplyDelete
  19. moga kekal hingga akhir hayat..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails