Sahabat adalah perisai diri

Sunday, September 16, 2012

Disebalik Banggunan Yang Tersergam Indah....

Assalamualaikum,
Seram sejuk kak Ros tengok depa ni buat kerja bahaya betoi.....Kak Ros tengok dalam gambar ni pun dah gayat dah...
Biar susah asalkan kerja halal kan....tabik la Kak Ros kat depa ni...kalau Kak Ros pengsan lama dah,bukannya pasai teruk buat kerja tapi gayat he.he.he.....



















Kredit buat semua gambar2 ni....

6 comments:

  1. Assalam Ros..ya Tuha..seriaunya acik..nak tengok betul2 gambar pun ngeri..laju je acik tengok

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum Acik,

      Waalaikumsalam.....

      He.he.he..Kak Ros pun fobia jugak ngan tempat tinggi ni,banggunan yang 3 atau 4 tingkat tu pun Kak Ros dah tak berani...ni kan pulak nampak bumbung rumah ja kat bawah tu...kagum sungguh Kak Ros dengan depa ni..beraniii..

      Delete
  2. Replies
    1. Assalamualaikum kasihredha,

      EEEmmm... memang gayatttt...seram sejuk ja Kak Ros bila tengok tempat tinggi nih...

      Delete
  3. Replies
    1. Assalamualaikum MP,

      Tengok lah ketinggiannya tu....bukan semua orang boleh duduk macam depa tu kat atas banggunan tinggi yang masih tak siap lagi pulak tu kan MP...

      kak Ros ni, banggunan yang dah siap pun tak boleh nak duduk gayat sangat2 he.he....

      Delete

Related Posts with Thumbnails