Sahabat adalah perisai diri

Wednesday, September 26, 2012

Gambar Anak Aishwarya rai...

Assalamualaikum,
Ni dia anak kesayangan Aishwarya rai....comel kan....



32 comments:

  1. Replies
    1. Assalamualaikum puspawangi,

      Betoi tu puspawangi...dah mai dari acuan yang cantik,mesti cantik la kan he.he...

      Delete
  2. Replies
    1. Assalamualaikum Lulu Caldina,

      EEEEmmmmm memang comel sangat...macam nak p cubit2 ja pipi dia tu he.he...

      Delete
  3. Replies
    1. Assalamualaikum rieda,

      Macam mak pak dia lah kan rieda he.he..

      Delete
  4. Replies
    1. Assalamualaikum GB,

      Kak Ros pun sama GB,suka sangat tengok budak2 nih,pasai depa comel sangat he.he...

      Delete
  5. Replies
    1. Assalamualaikum Cheqna,

      Ya lah Cheqna..kak Ros nampak pun macam tu jugak...macam pak dia he.he..

      Delete
  6. cumil la...mak ayah pun cantik & kacak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum Mira,

      Betoi tu Mira...besar nanti mesti cantik macam mak dia kan...

      Delete
  7. bulat tul matanya...


    salam ebal yer..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum LiYa,

      Mata besar macam mak dia kan he.he..
      Terima kasih ya Liya sudi mai ziarah dan ikut kak Ros kat sini he.he..

      Delete
  8. Replies
    1. Assalamualaikum eB,

      EEmmm betoi tu eB Kak Ros tengok pun macam tu jugak, banyak ikut ayah dia...

      Delete
  9. Dalam dunia ni begitulah, kejap ada cerita duka yang buat hati kita sedih dan kejap ada pula cerita suka yang buat hati kita berbunga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum Kunang-Kunang,

      Betoi tu Kunang-Kunang...ni lah lumrah kehidupan kan...ada suka dan dukanya...

      Delete
  10. Replies
    1. Assalamualaikum dwaty,

      He.he..betoi tu dwaty,jangan sapa2 dok berani p sentuh sembarangan la kan...nahas nanti..he.he..

      Delete
  11. cute!bru dpt tgk anak dia..betul tu mahal baby ni..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum Prettywrite,

      Dia mai dari keluarga yang dah sememangnya mahal,mestilah dia lagi mahal kan Prettywrite he.he..eeemmm cute macam mak dia..

      Delete
  12. Replies
    1. Assalamualaikum Anne,

      EEeemmmmm...macam nak p cubit2 ja kan pipi dia tuh he.he...

      Delete
  13. mmg chomei...ater mak pak pun lawaaaa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum Rasp,

      Betoi2...he.he..dah anak ratu cantik dunia kan...geram Kak Ros tengok matanya tuh he.he..

      Delete
  14. dah tgk, tp still nk komen cute & comey

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum kesuma Angsana,

      Tak jemu mata memandang kan Kesuma he.he.....

      Delete
  15. assalam ros..comil kan anak dia..teringin nak cucu yg comil mcm ni..he2x..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum mama,

      Waalaikumsalam...
      He.he...kak Ros pun..nak yang comel2 jugak he.he...

      Delete
  16. Replies
    1. Assalamualaikum ieedaz,

      He.he..betoi tu ieedaz..kak Ros suka sangat tengok yang cantik2 dan yang comel2 nih he.he..

      Delete

Related Posts with Thumbnails