Sahabat adalah perisai diri

Tuesday, September 11, 2012

Hidupan Dasar Laut...

Assalamualaikum,
Bertapa uniknya ciptaan Allah SWT.....macam2 rupa bentuknya haiwan2 kat dasar laut ni....berwarna warni indah,cantik dan tersangat uniknya kan......kredit buat semua gambar2 ni ...














13 comments:

  1. Byk yg cantik..tp ada yg menakutkn gak kan..

    *ehe..entri saya pun psl hidupan laut arini.

    ReplyDelete
  2. subhanallah...cantik dan indah ciptaan tuhan..

    ReplyDelete
  3. yaa Allah Subhanallah..tak terkomen sebenarnya...yang last tu mcm garang je hee

    ReplyDelete
  4. ciptaan Allah semuanya cantik... yg tak terpikir dek manusia pun ada

    ReplyDelete
  5. unik kan..saya masa snokeling memang suke tgok kat bawah tu...sampai hilang rase takut.....heee

    ReplyDelete
  6. memang cantik kan... foto2 underwater yg suami saya amik pon tak habis upload lagi... semua cantik2..

    ReplyDelete
  7. subhanallah.. memang unik dan menarik ^_^

    ReplyDelete
  8. memang cantik dan unik..jarang sekali akak memandangnya..

    ReplyDelete
  9. No suffering, no missing, everything is dlädje, peace and hope. With nature's morning wake up every morning heart opp ...
    Have a greta week.. Hugs Aurora

    ReplyDelete
  10. rasa tenang je tgk hidupan dlm laut ni..hidupannya jg unik dan cantik2..

    ReplyDelete
  11. subahanallah... cantiknyaciptaan YANG MAHA ESA...

    ReplyDelete
  12. unik.. cantik.. kalau hidupan seni lagi cantik.. tp xde yg nak snap.. :(..
    sebab xleh snap ngn dslr..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails