Sahabat adalah perisai diri

Sunday, September 9, 2012

Jangan dok cuba aksi ni kat rumah....(Video)

Assalamualaikum,
Anugerah Allah buat adik ni...satu keistimewaan dan kelebihah yang susah nak ada dekat orang lain....dengan izin Allah semuanya tak mustahil....

Oleh Md Fuzi Abd Lateh
mdfuzi@hmetro.com.my


LUAR BIASA...Mohd Adam tidak berasa sakit ketika membakar tangannya. 


KUALA KUBU BHARU: Dia selayaknya digelar ‘budak kebal’ kerana kulitnya tidak melecur ketika
dibakar dan langsung tidak berdarah apabila dicucuk dengan objek tajam.

Itu keistimewaan Mohd Adam Jamaluddin, 13, yang diperolehnya secara semula jadi selepas sering ‘bermain’ dengan api setiap kali membantu kerja ayahnya, Jamaluddin Hamzah, 48, yang mengusahakan bengkel kimpalan besi di Felda Gedangsa, dekat sini.

Malah, anak sulung daripada tiga beradik itu berkata, dia bukan saja tidak berasa panas, sebaliknya berasa sejuk apabila api membakar kulitnya.

“Rasa sejuk macam kena air batu saja dan saya tak tahu kenapa saya tidak berasa sakit,” katanya ketika ditemui.

Mohd Adam berkata, sejak membantu ayahnya melakukan kerja kimpalan besi empat tahun lalu dia sentiasa terdedah dengan percikan api kimpalan dan besi tajam, namun pelik mengapa kulitnya kebal.

Sumber

4 comments:

  1. saya kene api sikit jer pun dah terjerit pedih...

    ReplyDelete
  2. ni dah kira kebal ni kak ros..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails