Sahabat adalah perisai diri

Thursday, September 27, 2012

Kerjaya Shila ke peringkat Seterusnya...

Assalamualaikum,
Shila Hamzah dengan trofinya di KLIA Sepang semalam,dah sampai balik mai Malaysia dah rupanya......terpancar diwajahnya kegembiraan yang amat sangat...ya la kan kejayaan yang terhasil dari titik peluh kerja kerasnya selama ni,mestilah gembira kan.....
Teruskan lagi berusaha...semoga Shila berjaya..

Oleh HARYATI KARIM
haryati.karim@kosmo.com.my

SHILA bersama trofi kejuaraan Asian Wave 2012 ketika tiba di KLIA, Sepang semalam.

SEPANG – Juara pertandingan Asian Wave 2012, Shila Amzah bakal menandatangani kontrak dana pembangunan untuk mengembangkan kerjayanya di peringkat Asia bernilai RM5 juta tidak lama lagi.

Dana tersebut akan dikongsi bersama pemenang tempat kedua pertandingan tersebut iaitu Chang Shilei dan ketiga, Huo Jun yang kedua-duanya artis dari China.

Menurut Shila atau nama sebenarnya Nur Shahila Amir Amzah, 22, yang ditemui di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) semalam, jumlah sebenar habuan itu belum dapat dipastikan kerana pihaknya masih meneliti kontrak yang disediakan oleh Shanghai Media Group, sebuah syarikat media terbesar di China.

“Setakat ini belum tahu jumlah sebenarnya kerana hadiahnya bukan berupa wang ringgit sebaliknya dana pembangunan kerjaya sebagai persediaan melahirkan bintang Asia yang seterusnya.

“Apa yang diberitahu, jumlah RM5 juta itu akan dikongsi bersama pemenang tempat kedua dan ketiga. Pihak saya akan meneliti kontrak selama seminggu, kemudian kami akan terbang ke Shanghai semula untuk majlis menandatangani kontrak,” ujarnya.


6 comments:

Related Posts with Thumbnails