Sahabat adalah perisai diri

Wednesday, September 19, 2012

Penemuan Makluk Unik...(video)

Assalamualaikum,
Penemuan satu jenis lagi makluk Allah yang sangat unik...kalau kita tak tengok betoi2 memang kita tak perasan punya binatang ni kan,Yang Kak Ros herannya tak nampak apa langsung kat dalam perutnya tu....

Kreditlah untuk video nih....

6 comments:

  1. Replies
    1. Assalamualaikum, Khairin,

      EEEmmmm..ya lah Anies...Kak Ros pun macam tu lah jugak,tak terkata apa dah bila tengok video ni..amat terpegun dengan ciptaan Allah.....

      Delete
  2. Waaa..memang unik..Alluakbar..lihatlah ciptaanNya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum Norhaizan,

      Cantik dan unik sangat kan Norhaizan...rasanya banyak lagi makluk ciptaan Allah yang masih belum kita lihat...

      Delete
  3. Subhanallah agongnya ciptaan Allah.

    Terima kasih ros berkongsi video ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum Kunang-Kunang,

      Sama2...
      Betoi tu Kunang-Kunang Agongnya kuasa Allah..tak terpikir pun dipikiran kita ni ada makluk yang unik sampai macam tu kan..

      Delete

Related Posts with Thumbnails