Sahabat adalah perisai diri

Monday, October 15, 2012

Cara Menagkap Ikan yang Menyeramkan di Nigeria.(Video)....


Nak tau maklumat lebih lanjut mai masuk sini..(kat gambar).. berminat nak daftar,ada link kat sebelah kiri ni...jangan dok risau daftar free ja...

Assalamualaikum,
Kalau macam ni lah punya gayanya menangkap ikan,memang habis semua anak cucu cicit ikan yang ada kat dalam sungai tu he.he.he...Ikan2 yang kat dalam tu,tak dan  nak tangkap lagi habis semua dah pening lalat he.he...tak dak ruang langsung dah depa nak lepas lari...













17 comments:

  1. mak ai...sgt dasat la kak ros...abih mati ikan2 camni..

    ReplyDelete
  2. beramai2 tu....penuh satu sungai mana ikan nak lari..

    ReplyDelete
  3. Haha... Ros tahu tak kakak gelak sorang-sorang kat ofis nie. Sampai ada yg kaki naik pun ada. Memang tak lepas punyalah ikan-ikan kalau macam ini gaya:)

    ReplyDelete
  4. Ni namanya semangat gotong royong ,hahaha..

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum ros..ikannya pun boleh tahan besar...

    rakus sungguh diorg ni ye...dorg naik aje..cmfrm ikan timbul..mati semua..ikan

    ReplyDelete
  6. lebih org dari ikan dah nie...
    tapi besar lak ikan2 kat situ ek...

    ReplyDelete
  7. bapak2 haruan bnyk dlm seluar dia org tu

    ReplyDelete
  8. uittt sampai mcm tu ye..tapi besar betul ikan tu...huuuu

    ReplyDelete
  9. ramai nyer umat manusiaaaaa...mati ikan kt situ

    ReplyDelete
  10. Pupus terus ikan2 yg ada kat situ..

    ReplyDelete
  11. kalau macam ni, semua ikan lari kat sungai lain. hehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails